به گزارش پارس به نقل از ایسنا گزارش نیمه اول:

در نیمه نخست این دیدار آبی‌ها به مراتب بازی بهتری از ملوان ارائه دادند و بر بازی سوار بودند. آنها فرصت‌های خوبی را در همان ابتدای بازی به دست آوردند و در دقیقه سوم یکبار دروازه ملوان را باز کردند که داور آن را مردود اعلام کرد.

استقلالی‌ها در دقیقه پنجم هم توسط انصاری می توانستند به گل برسند اما ضربه خوب این بازیکن از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب حسینی راهی به دروازه پیدا نکرد. آنها همچنین در دقیقه هفتم روی ضربه زیبای حیدری می‌توانستند به گل برسند اما توپ این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۲۸ این دیدار استقلالی‌ها گل نخست بازی را به ثمر رساندند. ارسال خوب حیدری با ضربه سر تمام کننده ابراهیمی همراه بود و استقلال نخستین گلش را به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد ضربه ایستگاهی پژمان نوری به تیرک عمودی استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

بعد از گل استقلالی‌ها٬ ملوانی‌ها کمی بازی را به تعادل کشاندند ولی حملاتشان زهر کافی را نداشت تا اینکه در دقیقه ۳۸ امید ابراهیمی گل دوم را روی یک ضربه ایستگاهی برای استقلال به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول باز هم استقلالی‌ها بر بازی سوار بودند و فرصت‌های نصفه و نیمه ای به دست آوردند که از آنها استفاده لازم را نبردند تا نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر استقلال به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها به لاک دفاعی رفتند و بیشتر چشم به ضد حملات داشتند. در سوی مقابل ملوان بیشتر به ارسال از جناحین امید داشتند و جز چند فرصت نه چندان مهمی که به دست آوردند، بیشتر درحال گردش توپ در زمین استقلال بودند.

در سوی مقابل استقلالی‌ها یک فرصت مناسب در یکی از ضد حملاتشان به دست آوردند. آرش برهانی در دقیقه 71 مصاف تک به تکش با حسینی را در حالی از دست داد که زاویه مناسبی برای شوتزنی داشت اما دروازه بان ملوان این فرصت را از او گرفت.

در اواخر این دیدار استقلالی‌ها به گردش توپ در میانه میدان روی آوردند و ملوانی‌ها هم فرصت چندانی برای خودنمایی پیدا نکردند تا این دیدار با برتری دو بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائر مگویان، محمدرضا خرسندنیا،خسرو حیدری ( یعقوب کریمی 66)، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی (جاسم کرار 46)، جابر انصاری، آرش برهانی (ریوالدو دسوزا 85).

ترکیب ملوان: سیدحسین حسینی، سعید یوسف زاده (محمد نزهتی 46)، عزت الله پورقاز، عزیز معبودی (شهاب کرمی 46)، محمد آبشک (سیدجلال رافخایی 76)، فرزاد حاتمی، آرش افشین، مازیار زارع، حسین ماهینی، پژمان نوری و حسین کنعانی.