به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیدربی‌ اصفهان به خاطر قرعه، زود از راه رسید، درباره این مسابقه چه صحبتی داری؟

بالاخره هر 16 تیم لیگ برتری باید با هم بازی کنند. دیر و زود دارد اما به قول معروف سوخت و سوز ندارد. سپاهان و ذوب‌آهن به لحاظ کیفی جزو تیم‌های ممتاز لیگ بوده‌اند و فصل قبل هم از هر بیننده‌ای سؤال می‌شد اگر می‌خواست 3 گزینه معرفی کند 2تایش به نمایندگان اصفهان اختصاص داشت. حالا هم سپاهان و ذوب‌آهن می‌توانند فوتبالی به نمایش بگذارند که الگویی باشد برای دربی‌های دیگر.

اما هر 2 تیم در هفته اول لیگ کیفیت لازم را نداشتند.

وقتی لیگ تعطیل می‌شود وقفه‌ای در کار فنی تیم‌ها ایجاد می‌شود. بدنسازی، ریکاوری و رسیدن به شرایط ایده‌آل نیازمند زمان است. خود ما می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و البته آنها هم 2 فرصت داشتند که شهاب گردان مهار کرد. ذوب‌آهن هم در انزلی باخت و بعد از آن شنیدم موقعیت‌های گل خوبی داشته‌اند و مستحق گل دریافتی نبوده‌اند.

در بازی‌های سپاهان و ذوب‌آهن روی تو حساسیت ایجاد نمی‌شود؟

چطور؟

قبلاً ذوب‌آهن بودی و حالا در سپاهان هستی؟

مادامی که پیراهن ذوب‌آهن بر تنم بود ذره‌ای کم نگذاشتم، هر گاه هم با پیراهن سپاهان وارد زمین شده‌ام با جان و دل بازی کرده‌ام. هوادار وقتی ببیند بازیکن تیم مورد علاقه‌اش از جان مایه می‌گذارد به او علاقه‌مند و برایش ارزش قائل می‌شود. هواداران سپاهان و ذوب‌آهن همواره به من لطف داشته‌اند و از این بابت سپاسگزار آنها هستم.

در جریان قهر نویدکیا قرار داری؟

به عنوان یک بازیکن آن هم در آستانه بازی تیمم نباید به این مسائل ورود کنم.

فکر می‌کنی بتوانید ذوب‌آهن را ببرید؟

ما خواهان 3 امتیاز بازی هستیم. قرعه سپاهان به ظاهر خوب است و باید 4 بازی ابتدایی را در اصفهان برگزار کنیم، در 2 هفته آینده هم با پرسپولیس و فولاد بازی داریم آن وقت در دور برگشت لیگ که کارمان در آسیا آغاز می‌شود باید به خوزستان و سپس اصفهان، بعد تهران و مجدداً خوزستان برویم. فشردگی مسابقات، مسافرت‌های داخلی و خارجی، تغییرات آب و هوایی و فرصت کم برای ریکاوری فشار زیادی به ما تحمیل خواهد کرد. سپاهان باید در دور رفت به قدری امتیاز بگیرد که اگر در شروع نیم‌ فصل دوم به شرایط دشوار خورد از مدعیان عقب نیفتد.

کدام تیم‌های لیگ برتری را مدعی می‌دانی؟

این فصل سپاهان، استقلال، ذوب‌آهن، ملوان، پرسپولیس، نفت، فولاد، تراکتورسازی و سایپا شرایط خوبی دارند، گسترش فولاد، راه‌آهن و استقلال خوزستان هم تیم‌شان دست و پا بسته نیست و لیگ سخت و جذابی خواهیم داشت.