به گزارش پارس به نقل از خبرآنلایننمایش تقریبا امیدوار کننده تیم برانکو در هفته اول لبخند را روی لب های پرسپولیسی ها آورد. اما عملکرد خط دفاعی ناهمانگ این تیم در روز اول ، باعث نگرانی نیز شد.

بازگشت مهدی طارمی ، امید عالیشاه و رضا نورمحمدی به ترکیب پرسپولیس نوید چند تغییر در ترکیب این تیم را می دهد. از محرومیت ٣ جلسه ای سوشا مکانی هنوز ٢ جلسه باقی مانده و فردا باز هم ایمان صادقی وظیفه نگهبانی از دروازه سرخپوشان را دارد. بازیکنی که هنوز اعتماد هواداران را جلب نکرده است و سعی در هر چه بهتر انجام دادن این کار دارد. 

خط دفاعی پرسپولیس در بازی مقابل پدیده خیلی آشفته نشان داد. عدم هماهنگی و اشتباهات تاثیرگذار ماریچ و بنگر باعث شد تا این خط دفاعی کمی نامطمئن به نظر برسد. به همین دلیل به نظر رضا نورمحمدی جای یکی از این دو بازیکن را در قلب دفاع پرسپولیس بگیرد.

حضور بابک حاتمی در سمت چپ دفاعی این تیم نیز کمی مشکل ساز شد. حضور او در پست غیر تخصصی باعث شده بود پرسپولیس در سمت چپ خوب دفاع کند اما حملات خطرناکی از این سمت نداشته باشد. در عوض حضور رامین رضاییان در سمت راست نقطه قوت تیم برانکو در هفته اول بود. در هرحال به احتمال زیاد فردا فقط یک تغییر در خط دفاعی پرسپولیس خواهیم دید.

جنگندگی کفشگری و کامیابی نیا میانه زمین مستحکمی برای پرسپولیس ساخته است. اما طبق اعلام پزشکان تیم ، مهرداد کفشگری در بازی فردا به دلیل مصدومیت حضور ندارد. از طرفی غیبت نوراللهی دیگر مصدوم خط هافبک و خط خوردن مسلمان این ابهام را ایجاد می کند که چه کسی در کنار کامیابی نیا بازی خواهد کرد. عملکرد خیلی خوب میلاد کمندانی جوان در بازی اول ، او را تبدیل به محتمل ترین گزینه برای قرار گرفتن به جای کفشگری کرده است.

اگر این اتفاق بیفتد و کمندانی یک خط عقب تر برود ، باید فرشاد احمدزاده را به عنوان هافبک هجومی ، امید عالیشاه را به عنوان بال چپ و هادی نوروزی را به عنوان بال راست ببینیم. این خط هافبک دونده و خوش تکنیک می تواند دیگر نقطه قوت تیم برانکو باشد.

اما بزرگترین ابهام درباره نوک خط حمله پرسپولیس وجود دارد. جایی که علی علیپور در بازی اول در آن بسیار خوش درخشید. از طرف دیگر مهدی طارمی به ترکیب تیم برگشته و نیمکت نشینی او برای هواداران قابل هضم نیست. البته بنستون ، مهاجم هندوراسی و جدید پرسپولیس نیز از فردا اجازه بازی در لیگ برتر را دارد.

با این تفاسیر اگر برانکو فردا از بین ٣ مهاجم تیمش مجبور به بازی گرفتن از ٢ مهاجم باشد ، باید منتظر پرسپولیسی هجومی تر از هفته اول باشیم.