به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیدر رابطه با شرایط استقلال دیروز با منصور پورحیدری به گفت‌وگو نشستیم.

استقلال خیلی امیدوارانه شروع کرد.

خوشبختانه بله؛ یک برد خارج از خانه، البته باید به سیاه‌جامگان هم احترام گذاشت و برایشان آرزوی موفقیت کرد. ما برای شروع، خوب بودیم و به رغم اینکه تمرینات‌مان دیر شروع شد و نفرات‌مان را نیز به طور کامل در اختیار نداشتیم اما باز هم خوب بودیم. البته هنوز هم باید روی تیم کار شود و نباید تصور کنیم که کامل شده‌ایم. جوانان ما مقابل سیاه‌جامگان خیلی خوب بودند اما استقلال باید باز هم کار کند. تیم باید 90 دقیقه‌ای شود.

جدا از جوانان، آرش برهانی هم خیلی خوب و باروحیه بود.

آرش فوتبال را بلد است. در این فصل او خیلی خوب و منظم تمرین کرد و علاوه بر آن، بدنسازی را هم به طور کامل گذراند و سختی‌های کار را به طور کامل متحمل شد و حالا دارد نتیجه‌اش را می‌بیند. امیدوارم به همین صورت تا پایان فصل ادامه دهد. این‌طوری هم به سود خودش است و هم به نفع استقلال.

به نظر می‌رسد روی گلی که خوردید ناهماهنگی مدافعان و رحمتی نقش بسیار مؤثری ایفا کرد؟

بله، البته نمی‌خواهم ارزش کار سیاه‌جامگان را پایین بیاورم. آنها گل زدند و این قابل احترام است اما ناهماهنگی ما در این گل نقش زیادی ایفا کرد. اتفاقاً این یکی از همان مواردی است که معتقدم جای کار دارد. ما 4 دفاع و گلر جدید گرفته‌ایم. بدیهی است این نفرات برای رسیدن به هماهنگی ایده‌آل به کار بیشتری نیاز دارند.

این جمعه با ملوان بازی دارید؛ تیمی قدیمی که حالا امیر قلعه‌نویی را سرمربی خود می‌بیند و این یعنی حساس و خاص شدن مسابقه.

این مسئله ممکن است برای عده‌ای حساسیت‌زا باشد اما باید پذیرفت که در فوتبال حرفه‌ای، امری کاملاً عادی تلقی می‌شود. پرویز مظلومی به خانه خودش برگشته و امیر قلعه‌نویی هم به هر حال پس از جدایی از استقلال ترجیح داده با ملوان کار کند. به طور قطع هر دو نفر هم می‌خواهند پیروز شوند. اتفاقاً همین مسئله بر جذابیت کار می‌افزاید. اصلاً جذاب بودن فوتبال به همین مسئله و میل به پیروز شدن است.

به نظرتان روز جمعه از قلعه‌نویی استقبال خوبی می‌شود؟

قطعاً؛ چرا نشود؟ او هم مثل پرویز مظلومی استقلالی است و برای این تیم زحمت کشیده است. امیر برای ما جام آورده و حرمتش باید حفظ شود. قطعاً مردم به او احترام گذاشته و به عنوان یک استقلالی به استقبالش می‌روند البته شاید یک عده معدودی بخواهند رفتارهای نامناسبی انجام بدهند اما من همین جا اعلام می‌کنم اگر کسی می‌خواهد به قلعه‌نویی توهین کند، جمعه به استادیوم نیاید! این‌طوری هم به نفع خودش است و هم استقلال. ما می‌خواهیم در فضایی پاک و سالم رقابت کنیم و بالاخره باید روزی بساط فحاشی روی سکوها برچیده شود. محیط استادیوم مقدس است و قلعه‌نویی هم یکی از اهالی استقلال. البته به هیچ کس نباید توهین شود، نه استقلالی، نه پرسپولیسی و نه نفرات و مربیان سایر تیم‌ها.

پنج‌شنبه روی نیمکت نشستید. این یعنی حل مسائل و توافق با آلومینیوم اراک؟

ما در بازی اول مهمان بودیم و نفرات جوان هم زیاد داشتیم به همین خاطر کنار تیم بودم که در شرایط حساس مشکلی پیش نیاید. هنوز هم کنار استقلال هستم و هر کس دیگری هم که می‌تواند کمک کند باید کنار تیم باشد البته یکسری مسائل وجود دارد که در آینده به طور کامل حل می‌شود. استقلال را تنها نمی‌گذارم./خبرآنلاین