به گزارش پارس به نقل ازایران ورزشی؛ یکی از دلایلی که سبب شد امیر قلعه نویی پیش از شروع فصل سیزدهم دست روی بازیکنان تخریبی بگذارد بازی هایی بود که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پیش روی خود می دید.

گفته می شد سرمربی استقلال هدفش از کنار هم قراردادن این تعداد بازیکن شبیه به هم از نظر نوع بازی در ترکیب استقلال محکم کردن کمربند خط میانی در رقابت های آسیایی است.

در آن برهه شاید استدلال درستی هم بود چون استقلال به این قبیل بازیکنان نیاز داشت اما با حذف از لیگ قهرمانان آسیا و نرسیدن به فینال و بازگشت آبی ها به لیگ برتر این محتمل است به سبب ایجاد تغییراتی در شکل بازی استقلال (مثلا فانتزی تر کردن خط میانی) یکی از هافبک های هم پست از استقلال جدا بشود.

صحبت از معاوضه یکی از این چهار بازیکن با گزینه ای از دیگر تیم ها است. اسامی چند بازیکن که توانایی بازی کردن در پست پلی میکر را داشته باشند هم مطرح شده اما تا به امروز هنوز به سرانجام رسیدن این طرح قطعی نیست و امیر قلعه نویی هم دراین باره چیزی نگفته که این کاملا حرفه ای به نظر می رسد چراکه استقلال باید با همین نفرات تا پایان نیم فصل پیش برود و پس از آن تغییرات را آغاز کند.

شاید با نزدیک شدن به نیم فصل اسامی بازیکنان مورد نظر برای جابجایی با یکی از این هافبک ها رسانه ای بشود اما باید تا قبل از آن به یافتن پاسخ این سوال هم پرداخت که از میان نکونام، تیموریان، ساموئل و نوری کدام یک با گزینه موردنظر امیر قلعه نویی معاوضه می شوند.

شاید شانس پژمان بیش از سایرین باشد و بعد از او جی لوید ساموئل چرا که از دست دادن تیموریان و نکونام برای استقلال تبعاتی به همراه خواهد داشت و بعید است که آبی ها حاضر به جدایی این دو باشند مگر آنکه تیم های خارجی با پرداخت مبلغی به استقلال خواهان جدب این بازیکنان بشوند که در آن صورت توجیه علل جدایی این دو بازیکن ساده تر می شود.

البته اکبرپور هم یکی از بازیکنان تخریبی استقلال محسوب می شود اما به خاطر اینکه اساسا شیوه بازی این بازیکن با دیگران متفاوت است و توانایی بازی کردن در خط حمله و گوش های کناری را هم دارد و عموما بازی های خوبی را هم در این فصل از سیاوش دیده ایم بعید است شماره ۱۰ جایی در این لیست داشته باشد.