به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانبا توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است جلسه هیات مدیره استقلال امروز راس ساعت 12 ظهر در وزارت ورزش و جوانان با حضور افشارزاده و اعضای هیات مدیره برگزار شود اعضا هیات مدیره  آبی‌پوشان پایتخت  درصددند تا در مورد مسائل باشگاه و وضعیت مالی صحبت‌هایی را انجام دهند.

** افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: درصدد هستیم تا در جلسه امروز همه مسائل را رصد کنیم

از طرفی  دیگر پروپچیچ بازیکن کروات‌ مد نظر مسئولان استقلال تا ظهر امروز قرار داد خود را در هیات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند.

بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: با توجه توافقات اولیه با پروپچیچ از همین رو این بازیکن هیچ مشکلی برای عقد قرار داد ندارد و قرار است  ظهر امروز پروپچیچ قرارداد خود را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کنند.

وی در مورد پرداختی بازیکنان تیم افزود: بازیکنان جدید سی درصد از قرداد خود را به صورت نقد دریافت کردند و سایر بازیکنان طبق تصمیم حامی مالی باشگاه چک گرفته‌ و باید بگویم که تمامی بازیکنان سی درصد از قردادشان را پرداخت شده تا مبلغ دریافتی آنها به یک سوم برسد.

پروپچیچ به همراه مدیر برنامه های خود در باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادش را رسما امضا کرد و بعد از عقد قرارداد این بازیکن کروات راهی هییت فوتبال تهران خواهد شد.

مهاجم کروات دقایقی پیش قراداد 2 ساله خود را در هییت فوتبال تهران به ثبت رساند.

بهرام امیری،عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد وضیعت پروپچیچ گفت: این بازیکن قرارداد خود را لحظاتی پیش در هییت فوتبال تهران به ثبت رساند و از امروز در تمرینات تیم حاضر خواهد شد.

با توجه به اینکه آبی پوشان پایتخت در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم ملوان می روند،از همین رو کادرفنی استقلال از جمله نوازی، مجیدی،ترابپور،مظلومی،پورحیدری و ارژنگی نیا در حال آنالیز فیلم بازی ملوان هستند.

**سعادت مدیر برنامه پروپچیچ بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: پروپچیچ قرارداد خود را با آبی پوشان پایتخت در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد و قرار است عصر امروز در تمرینات تیم شرکت کند و برای دریافت ‌ITC نیز باشگاه اقدامات لازم را انجام  خواهد داد  و امیدوارم طی دو، سه روز آینده این امر صورت بگیرد. 

 

 ** پروپچیچ: خوشحالم در تیم قهرمان آسیا توپ می‌زنم 

 

پروپچیچ مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال بعد از ثبت قرارداد خود در هیئت فوتبال تهران گفت: قراردادم  را با استقلال ثبت کردم و این تیم را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که  قهرمان ایران و آسیا شده است. 

 

وی بیان کرد: سوابق تیم استقلال را از روی اینترنت نظاره کردم و هواداران این تیم  را هم دیدم و آنها علاقه زیادی به استقلال دارند و امیدوارم بتوانم  تجربه زیادی در استقلال داشته باشم و باید بگویم  که  استقلال باشگاه جدید من است. 

 

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال افزود: استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که در این تیم هستم تمام هدفم رسیدن  به قهرمانی است و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم. 

**منتظر ITC پروپچیچ هستیم

نظری جویباری عضو کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال گفت:قرارداد رسمی پروپچیچ به مدت 2 فصل در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شد و منتظر دریافت ITC این بازیکن هستیم.

شهاب جهانیان سخنگوی باشگاه استقلال شد

جلسه هیئت مدیره استقلال امروز با حضور بهرام افشارزاده و تمامی اعضا برگزار شد و در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره در مورد مسائل مختلفی به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 

با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفت در نهایت با رای تمام اعضا شهاب  جهانیان  به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب شد. 

همچنین در خصوص بحث آکادمی صحبت‌هایی به میان آمد که قرار شد در جلسه هفته آینده توضیحات بیشتری ارائه شود و به طور کلی به این مساله رسیدگی شود. 

 

از طرفی دیگر راجع به سفر آبی پوشان پایتخت در هفته دوم لیک برتر در مقابل تیم ملوان بحث و گفتگو انجام شد. 

 

همچنین سامان دهی برای پرداخت بازیکنان و هزینه باشگاه‌ها در جلسه امروز هیئت مدیره صورت گرفت.