به گزارش پارس به نقل از فارسامید خالدی در مورد تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل راه آهن گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و واقعا حریف را دچار مشکل کرده بودیم. آنها هیچ کاری نمی‌توانستند کنند و کاملا در دفاع بودند.

وی در پاسخ به این سوال که پس چطور با این شرایط 2 گل دریافت کردند، تصریح کرد: گل‌های آنها روی اتفاق و غافلگیر کننده بود. در این بازی‌ موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و اگر شانس یارمان بود می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

مدافع فولاد خوزستان در ادامه با انتقاد از قانون وقفه 3 دقیقه‌ای در بازی برای استراحت بازیکنان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این دیگر چه قانونی است. در هر دو نیمه روی دروازه حریف حملات زیادی می‌کردیم و تا آنها تحت فشار قرار می‌گرفتند و می‌توانستیم گل برتری را بزنیم داور سوت می‌زد و با وقفه‌ای 3 دقیقه بازی به طور کامل می‌خوابید. تیمی مثل ما که با برنامه ریزی، تمرینات مناسب کرده و بدنسازی قوی انجام داده است چرا باید چوب تیم‌های دیگر را بخورد. وقتی راه آهنی ها می بریدند و در حال افتادن بودند این وقفه در بازی شکل می‌گرفت و آنها با استراحت دوباره توانشان را تجدید می‌کردند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما سختی کار در گرمای اهواز را به جان می‌خریم و در این وضعیت سخت بدنسازی می‌کنیم. تیم ما راضی نیست که بازی دچار وقفه شد چرا آنها این کار را می‌کردند. حریفان به اهواز بیایند و یک هفته تمرین کنند تا گرما زده نشوند. چطور ما به دور از خانواده این سختی را تحمل می‌کنیم. واقعا این قانون خوبی نیست. ای کاش همین وقفه 3 دقیقه‌ای بود. آنها در طول بازی هم بارها خودشان را به زمین می‌انداختند و به بهانه مصدومیت وقت کشی می‌کردند به داور گفتم این چه قانونی است می‌گوید فقط در اهواز و انزلی این شرایط وجود دارد. واقعا نمی‌دانم گناه ما چیست که باید این شرایط را داشته باشیم. با این همه وقفه و مصدومیت در پایان 3-4 دقیقه هم وقت اضافه می‌گیرند.

مدافع فولاد خوزستان در مورد  اینکه وضعیت چمن ورزشگاه غدیر چطور بود، عنوان کرد: متاسفانه شرایط چمن بسیار بد بود. تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند و در این وضعیت کارمان سخت می‌شود. امیدوارم مسئولان تدبیری بیاندیشند تا کیفیت زمین بالا برود چرا که در این وضعیت دچار مشکل می‌شویم.

خالدی در مورد دیدار بعدی فولاد در هفته دوم مقابل پدیده مشهد، خاطرنشان کرد: پدیده تیم خوبی است و هفته قبل با پرسپولیس به تساوی 2 بر 2 رسید. باید در این دیدار به پیروزی برسیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.