به گزارش پارس به نقل از تسنیمرضا شاهرودی در مورد دیدار روز جمعه راه‌آهن و فولاد در چارچوب هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط همه تیم‌های لیگ مانند راه‌آهن باشد، اگر از همه مربیان سؤال کنید می‌بینید که دوست داشتند آغاز لیگ برتر 2 هفته عقب بیفتد.

وی ادامه داد: کارمان را دیرتر از بقیه تیم‌ها شروع کردیم، اما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زیاد به بازیکنان فشار نیاید. باید با این شرایط کنار بیاییم تا تیم به شرایط آرمانی برسد. با وجود این شرایط می‌خواهیم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم.

مربی راه‌آهن در خصوص جذب یک مهاجم نوک گفت: بعد از منتفی شدن حضور سید صالحی دنبال این هستیم تا یک مهاجم خوب به تیم اضافه کنیم.

شاهرودی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم باید شاهد ناکامی راه‌آهن در لیگ برتر باشیم، عنوان کرد:‌ فرهاد کاظمی کارش را بلد است و می‌داند چطور باید تیم را جمع کند اما از الان زود است که بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم. راه‌آهن نیمکت خوبی دارد و همه ما راه‌آهنی هستیم.

وی در مورد اینکه چرا در جشن باشگاه راه‌آهن و هنگامی که سامان گوران در حال تقلید صدای علی دایی بود اصلاً نمی‌خندید، گفت: علی دایی همبازی من بوده و به نظر من کار درستی نیست که بخواهند ادای او را دربیاورند. حالا یکی دو بار مشکلی ندارد، اما نباید شرایط طوری شود که «طرف» با تقلید صدا و حرکات دایی پول دربیاورد.

مدافع پیشین تیم ملی ادامه داد: دوست ندارم کسی ادای همبازی‌ام را دربیاورد، اصلاً تقلید صدای دایی لوث شده و خنده‌دار هم نیست.