به گزارش پارس ، مجید باجلان در گفت‎ وگو با خبرنگار ایسنا، درباره تعطیلی تمرین های گهر گفت: گویا قصد ندارند پول بدهند و با این شرایط بچه‎ ها تصمیم گرفتند، تمرین ها را تعطیل کنند. این در حالی است که بازی‎ های حساسی را پیش رو داریم که مهم ترین آن، دیدار با استقلال در هفته سی‎ و‎ یکم است. می‎ گویند هدایتی بالغ بر ۳ میلیارد هزینه کرده که در این بین با مدیران قبلی اختلاف حساب دارد و دود این مشکل به چشم بازیکنان می‎ رود.

بازیکن گهر در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد، تمرین ها از سر گرفته شود، گفت: ما تابع جمع هستیم و همه بازیکنان باید نظر بدهند. قبل و بعد از عید نوروز بچه‎ ها یک ریال هم نگرفته‎ اند و بیشتر آنها محتاج ۵۰ هزار تومان هستند. در ۹ سالی که در لیگ برتر هستم، تیمی مثل گهر ندیده‎ ام. تیمی که از همان اول مشکلات زیادی داشت و نه ساختار باشگاه دارد نه امکانات نه پول و نه…

باجلان در مورد این ‎ که مدیر اجرایی گهر اعلام کرده است، بازیکنان ۶۰ درصد قرارداد را دریافت کرده‎ اند، یادآور شد: بقیه بازیکنان را نمی‎ دانم اما من ۵۰ درصد گرفته‎ ام و فکر نمی‎ کنم کسی از اعضای تیم ۶۰ درصد گرفته باشد.

کاپیتان گهر در پایان با بیان این‎ که هیچ‎ یک از مسوولان استان لرستان و شهرستان دورود تاکنون تیم را حمایت نکرده‎ اند، اظهار امیدواری کرد با پرداخت حق و حقوق اعضای تیم، این چند بازی هم به خیر و خوشی به پایان برسد.