به گزارش پارس به نقل از ایسنا سیاوش بختیاری​زاده اظهارکرد: منطق فوتبال این را می​گوید که ما برای بستن تیم می​بایست، سه ماه وقت داشته باشیم تا من لیستی را به باشگاه بدهم و خواستار جذب نفرات مورد نظرم باشم تا در نهایت با یک برنامه خاص وارد مسابقات شویم ولی ما به یک باره 10، 12 روز پیش با توجه به این که امتیاز فولاد نوین خوزستان خیلی دیر به استقلال اهوز انتقال داده شد، وارد لیگ برتر شدیم.

وی بیان کرد: باشگاه برای سپردن هدایت تیم با مربیان بسیاری صحبت کرد که به دلیل فرصت کم، هیچ کدام از آن مربیان جرات پذیرش این مسوولیت را پیدا نکردند و درنهایت من را با توجه به صحبت​هایی که داشتیم و همچنین به خاطر تیپ شخصیتی که دارم، انتخاب کردند. من مرد چنین روزهایی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان‌کرد: من نفت مسجدسلیمان را هم زمانی که در لیگ یک بود در مدت 11 روز بستم و وحید امیری و حمید بوحمدان را در تست‌گیری‌ای که داشتیم، انتخاب کردم. در حال حاضر هم بزرگترین باشگاه​های اروپا به دنبال جذب امیری هستند و بوحمدان نیز جذب باشگاه نفت که نماینده ایران در باشگاه​های آسیا است، شده و این افتخار من است. همین تیمی را که طی یازده روز بستم، در سال دوم به لیگ برتر صعود کرد.

وی افزود: امسال هم با توجه به این که استقلال اهواز قدیمی​ترین و پرطرفدارترین تیم خوزستان است، این شجاعت را داشتم که هدایت این تیم را بپذیرم. این تیم چند سالی در لیگ برتر نبوده و مردم انتظار بسیاری از این تیم دارند که این انتظارات نیز به حق است. در هر صورت پذیرش مسوولیت فنی تیم، کار بسیار مشکل و حساسی است، ولی من آن را با توجه به این که به خودم، کارم، اطرافیانم و حمایت مردم خوب اهواز اعتقاد داشتم، پذیرفتم.

بختیاری​زاده درباره تیمی که برای حضور در لیگ برتر آماده کرده، گفت: من عصر روز گذشته (سه​شنبه) به اوج شادابی و طراوت برگشتم و شدم همان سیاوش 12 روز قبل از بستن تیم. طی 12 روز گذشته شدیدا زیر فشار روحی – روانی بودم تا آن جا که پزشک شب​ها به من سرم وصل می​کرد. من در این مدت در شبانه​روز، دو ساعت می​خوابیدم ولی با توجه به این که روز گذشته صد درصد تیمم کامل شد و توانستم یک تیم با شخصیت را طی 10، 12 روز با کمک دوستانم و باشگاه استقلال اهواز آماده کنم، خوشحال هستم.

وی افزود: با دیدن تیم ما در بازی فردا مقابل صبا‏‏، تعجب خواهید کرد که چطور تیمی که اصلا وجود خارجی نداشت، به این شکل شخصیت تیمی پیدا کرده است. این تیم می​تواند یکی از تیم​های خوب لیگ پانزدهم ایران باشد و من از تیمم رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم و جا دارد از مسوولان باشگاه تشکر کنم که در این راستا سنگ تمام گذاشتند. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و هر روز هم توانستیم یک نفر از نیروهای مورد نظرمان را جذب کنیم. ما روز گذشته نیز توانستیم محمد غلامی بهترین مهاجم کشور از دید خودم، را جذب کنیم. به نظرم غلامی حتی از قوچان​نژاد و دژاگه نیز بهتر است و این خرید بهترین خرید فصل فوتبال خوزستان بود و می​تواند عصای دست ما باشد و همان‌طور که شادابی و طراوت به شخص من وارد شد، این شادابی به کل تیم هم تزریق شد و ان​شاءالله این شادابی در بازی با صبا به کل مردم خوزستان تزریق شود.

وی درباره دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم، عنوان‌کرد: همه ما خصوصیات اخلاقی و فنی علی دایی را به خوبی می​شناسیم و ضمن این‌که دایی را دوست دارم. او همبازی من بوده و از اسطوره​های فوتبال ایران است ولی باید بگویم تیپ شخصیتی آقای دایی همیشه از بالا به پایین نگاه کردن است.

بختیاری​زاده افزود:‌ آنالیزهای بسیار خوبی در تمام طول هفته گذشته از تمرینات دایی داشته​ایم، تا آن‌جا که به جرات می​توانم بگویم ارنج اول و دوم تیم دایی و حتی نیروهایی که ممکن است جایگزین کند را می‌دانم.

وی بیان‌کرد: خداوند من را دوست دارد و باتوجه به این‌که این جرات را دارم که در روزهای سخت وارد کار شوم، خداوند هیچ ‌وقت لطفش را نسبت به من دریغ نکرده. اولین بازی من هم در شهر قم که حضرت معصومه(س) در آن‌جا حضور دارد، قرار دارد و مطمئن هستم حضرت معصومه(س) کمک می​کند که ما سربلند از زمین خارج شویم و من به شکست صبا بسیار زیاد امیدوار هستم.