به گزارش پارس به نقل از کاپحسین عبدی درباره جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس و انتخاب اسپانسر باشگاه اظهار داشت:امروز در مورد مسائل باشگاه، سفر به ترکیه و اسپانسر صحبت کردیم. افراد زیادی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس به علی اکبر طاهری معرفی شدند.در تکاپو هستیم تا بهترین فرد را انتخاب کنیم.تعامل هر دو طرف داشته باشند و این خواسته ها را برآورده کنند.

وی درباره اینکه آیا قرار است مدیرعامل پرسپولیس تغییر کند گفت:این یک شایعه است.دوستانی که مدیرعامل می شوند بخش های مختلفی را باید داشته باشند و کمک همه جانبه افراد دیگر را باید در کنار خود داشته باشند تاپرسپولیس به جایگاه واقعی اش برسد.حتی شایعه شده بود که من مدیرعامل پرسپولیس می شوم که شایعه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بدهی باشگاه اظهار داشت:بدهی پرسپولیس از قدیم وجود داشت و همین طور زیاد شد.با تعامل با هیات مدیره در تلاش هستیم که این بدهی را به شیب کند برسانیم  و کم کم آن را صفر کنیم تا پرسپولیس از این همه بدهی خلاص شود.

وی درباره وضعیت مایکل اومانیا و اینکه او هنوز نتوانسته در تمرینات شرکت کند گفت:اومانیا به دلیل همراهی تیم ملی کشورش در ایران نبود اما پس از بازگشت به ایران یک سری مشکل مالی دارد که با حل آنها به تمرین اضافه می شود.

عبدی درباره وضعیت مسعود همامی و محمد عباس زاده بیان داشت:برانکو این دو بازیکن را نخواست.درباره این مسائل باشگاه یک مرجع ذیصلاح دارد که درباره همه این ها تصمیم گیری می کند.همه بازیکنان برای ما محترم هستند اما درباره همه این ها مراجع ذیصلاح باشگاه تصمیم گیری می کنند.

وی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس یک بازیکن آزاد دارد و طاهری گفته می خواهد بمب بترکاند بیان داشت:پرسپولیس خودش یک بمب است و بزرگی پرسپولیس باعث می شود خیلی ها آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را داشته باشند.نمی دانم منظور از آن بازیکن کیست اما به طور حتم پرسپولیس متکی به یک یا دو بازیکن نیست و پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.