به گزارش پارس تقی‌پور به خبرورزشی گفت: من مدت‌هاست که از وجود یک تومور در سرم رنج می‌برم و هر 6 ماه تحت نظارت پزشکان تحت معالجه هستم و خدا را شکر آخرین بار که زیر نظر دکتر زالی، رئیس نظام پزشکی کشور، تحت معاینه قرار گرفتم مشخص شد تومور رشد نکرده و به همان اندازه سابق باقی‌ مانده که این خبر خوبی محسوب می‌شود.

تقی‌پور ادامه داد: این تومور در نقطه‌ای حساس قرار دارد که انجام جراحی را دشوار ساخته است به همین دلیل پزشکان فقط به تجویز دارو اکتفا می‌کنند و همان‌طور که عرض کردم در آخرین معاینه‌ای که روی من انجام شد مشخص گردید تومور رشد نداشته و به همین دلیل دکتر زالی به من گفت: «برو و مثل آدم‌های عادی زندگی کن و نگرانی و استرس را از خودت دور کن.» این مدافع اسبق ساروی درخصوص حضور دوباره‌‌اش در فوتبال گفت: پس از اینکه لوکا از ذوب‌آهن رفت من هم از این تیم جدا شدم و مدتی سرمربی تیم صنعت ساری بودم. در روزهای اخیر هم دو تیم دسته اولی با من برای پذیرش سمت دستیاری صحبت کردند که نپذیرفتم و این احتمال وجود دارد در یکی از تیم‌های استان مازندران سرمربی شوم.

او درباره فوتبال ساری گفت: روزگاری فوتبال ساری در کنار قائمشهر و نوشهر جزو قطب‌های فوتبال مازندران بود ولی امروز به دلایل مختلف از قافله عقب افتاده و متأسفانه به رغم اینکه بازیکنان ساروی زیادی در تیم‌های مختلف لیگ ‌برتر هستند ولی ما در این شهر حتی در لیگ 2 تیم قدرتمندی نداریم. شما الان ببینید قائمشهر و بابل با توجه به حمایت مدیران سیاسی‌‌اش در لیگ یک تیم دارد ولی ساری از قافله عقب مانده و اگر ساری هم صاحب یک تیم قدرتمند شود بدون ‌شک رقابتی که بین این شهرها و تیم‌ها به وجود می‌‌آید به پیشرفت فوتبال مازندران کمک می‌کند.

تقی‌پور در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ساری با درک شرایط حساس این شهر آستین همت را بالا بزنند و برای جوانان این شهر کاری انجام داده و بار فوتبال ساری را از روی زمین بلند کنند.