به گزارش پارس ، وحید شمسایی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی و آغاز شمارش معکوس جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای ما لیگ برتر تمام شده است و تمام فکر و ذکرمان جام باشگاه‌های آسیاست. ما روز گذشته در تهران تمرین کردیم. امروز هم یک جلسه تمرین داریم و سپس شب عازم اصفهان خواهیم شد. خوشبختانه تمام بازیکنان هم در سلامت کامل هستند و مشکلی از این نظر نداریم.

سرمربی تاسیسات افزود: روزهایی که منتظرش بودیم نزدیک می‌شود. ما خوب تمرین کرده‌ایم و بازیکنان هم با همدیگر هماهنگ هستند. یکی از دلایلی هم که زودتر به اصفهان می‌رویم همین است که بازیکنان بیشتر با هم باشند وگرنه سالن اصلی مسابقات را هم که آماده نکرده‌اند. ما در حالی به اصفهان می‌رویم که همان گلایه‌های قبلی را داریم. ما جایی می‌رویم که فقط اسم میزبان ایران است و امتیاز دیگری برای تاسیسات ندارد. شرایط طوری است که ما در اصفهان مثل یک تیم غریبه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کفپوش سالن نقش جهان هنوز پهن نشده است، یادآور شد: کفپوش تازه به اصفهان رفته و احتمالا دو روزی طول می‌کشد تا پهن شود. احتمالا سالن روز چهارشنبه تحویل داده شود و ما یک روز قبل از مسابقات بتوانیم روی آن تمرین کنیم. هدف ما این بود که زودتر به سالن نقش جهان برویم تا بازیکنان با حال و هوای کفپوش آشنا شوند چون این کفپوش نو است و باید یک مقدار «پا بخورد».

شمسایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مهمترین دغدغه‌اش قبل از شروع مسابقات، یادآور شد: دغدغه ما این است که شناخت کافی از حریفانمان نداریم. مسئولان آنالیز تیم ما باید خیلی زود مسابقات را ببینند و تیمها را بررسی کنند. این اتفاق باید به سرعت رخ بدهد.

سرمربی تاسیسات ادامه داد: ما در حالی به مسابقات جام باشگاه‌ها می‌رویم که امیدمان اول به خدا و سپس به تلاش بازیکنان است. به رغم اینکه من از ماه‌ها قبل گفته بودم هر فردی می‌تواند به ما کمک کند، جلو بیاید ولی هیچکس از ما حمایت نکرد و هیچ ایرانی‌ای نداشتیم که کارهایمان را انجام بدهد ولی در عوض ایرانی‌هایی داشتیم که برای تیمهای خارجی کار و از آنها حمایت کنند.

شمسایی در پایان درباره تصمیم کمیته فوتسال برای بازگرداندن «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی به تیم ملی فوتسال هم گفت: خدا شاهد است که به تیم ملی فکر نمی‌کنم. این حق طبیعی کمیته فوتسال است که با هر مربی‌ای که دوست دارد کار کند. اگر هم اسم من وسط آمد به این خاطر بود که خودشان آنرا مطرح کردند. من که خودم هزاربار گفته بودم با این شرایط کار نمی‌کنم. صحبت من این بود که تیم ملی زودتر از بلاتکلیفی خارج شود. الان هم صاحب اختیار هستند که دنبال سرمربی باشند. من نه حرفی درباره تیم ملی زده‌ام و نه به آن فکر می‌کنم.