به گزارش پارس، وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از شکست ایران مقابل ژاپن و نایب قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: ناکامی ایران در این رقابت‌ها را می‌توان در یک جمله توصیف کرد: حضور افرادی نامناسب در جایگاهی که نباید باشند.

 

او ادامه داد: ما کسی را به فوتسال ایران آورده‌ایم که حدود 6 سال از این رشته دور بوده است و در دو سالی که به عنوان مشاور در ایران حضور داشت، با اینکه از سرمربی تیم بیشتر دریافتی داشت، اما هیچ تاثیری از خود به جای نگذاشت.

 

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: سخت‌ترین دوره جام ملت‌های آسیا سال منتهی به جام جهانی است. ما در حالی که امروز قهرمانی در آسیا را از دست دادیم، چگونه می‌توانیم دو سال دیگر با این شرایط عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

شمسایی با بیان اینکه جایگاه فوتسال ایران بسیار بالاتر از خسوس است، تصریح کرد: روزی که من اعلام کردم فوتسال ایران از هر لحاظی بالاتر از خسوس است و این مربی گنجایش فوتسال ایران را ندارد، بسیاری بر من خرده گرفتند، اما حالا می‌بینید که چه اتفاقی افتاده است.

 

او اضافه کرد: این مربی پول کلانی را از فوتسال ایران به دست آورد و هیچ نفعی نداشت. به نظرم اگر من او را می‌بردم ایرانگردی و مکان‌های تاریخی کشورمان را به او نشان می‌دادم، بیشتر مفید واقع می‌شد.

 

آقای گل فوتسال جهان تصریح کرد: وحید شمسایی چه تیم فوتسال ایران اول می‌شد و چه حالا که اول نشده، مخالف خسوس بوده و هست. او در حد و اندازه‌های فوتسال ایران نبود.

 

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی مبنی بر سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران به شما شده، گفت: برخی صحبت‌ها به صورت پراکنده انجام شده اما اگر پیشنهادی به صورت رسمی صورت پذیرد، حتما آن را قبول می‌کنم. مطمئن باشید حتی اگر لازم باشد، به عنوان تدارکات در کنار تیم ملی فوتسال حضور پیدا خواهم کرد.

 

او افزود: با تمام قدرت می‌گویم که در حال حاضر توانایی داشتن سه تیم ملی در عرصه فوتسال را داریم و اگر قرار باشد من عهده‌دار سمت سرمربیگری تیم ملی فوتسال شوم، باید به صورت دقیق و کامل و با در نظر گرفتن اصول، کار را به جلو پیش ببریم.