به گزارش پارس به نقل از پرسپولیس نیوز، محمد عباس‌‌زاده در خصوص جلسه امروزش با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان باشگاه مانند روز‌های قبل نه حاضر شدند رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند و نه جایی در تیم پرسپولیس دارم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته ادامه داد: در فصل نقل‌وانتقالات از هشت تیم پیشنهاد داشتم، اما باشگاه رضایت‌نامه‌ام را نداد تا اینکه تمام تیم‌ها لیست نفرات خود را کامل کردند و الان هیچ تیمی جا ندارد. حتی علی دایی (سرمربی صبای قم) تا امروز منتظر من ماند تا رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه پرسپولیس بگیرم که موفق نشدم.

 

عباس‌زاده در پاسخ به این پرسش که مسئولان باشگاه پرسپولیس به چه دلیل حاضر نیستند رضایت‌نامه او را صادر کنند، تصریح کرد: خودم هم جواب این سؤال را نمی‌دانم. باشگاه هر روز یک سنگ جلوی من می‌اندازد. امروز (شنبه) به من گفتند قرار است طاهری با برانکو صحبت کند تا او راضی شود من به تمرینات برگردم. من مشکلی برای بازگشت به تمرینات ندارم، اما وقتی برانکو اعتقادی به من ندارد رفتنم به تمرین چه فایده‌ای دارد؟! از قرار معلوم باید مانند بازیکنان تستی بروم تمرین پرسپولیس در کنار زمین روپایی بزنم!

 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: یکی نیست به برانکو بگوید من دو فصل پیش یکی از بهترین‌های پرسپولیس بودم و حداقل به من فرصت بازی می‌داد و بعد در موردم تصمیم می‌گرفت. در حال حاضر کم مانده است دیوانه شوم، چرا که واقعاً نمی‌دانم چه باید بکنم؟