به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در تمرین روز شنبه پرسپولیس با صلاحدید کادرفنی بازیکنان ذخیره این تیم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم پیام گستر تهران که در لیگ آسیاویژن تهران شرکت می کند، قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا حقیقی، مارکو، رضا نورمحمدی، میلاد غریبی، میلاد کمندانی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگر، یونس شاکری و مهدی الهایی ۱۱ بازیکن پرسپولیس در نیمه نخست بودند.

در اواسط نیمه نخست رضا محمدی به جای رضا حقیقی وارد زمین شد و در نیمه دوم هم امیر عابدزاده در دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

گل های پرسپولیس را در این بازی یونس شاکری ۴ بار (۱۳،۴۱،۶۶ و ۸۸) ، هادی نوروزی (۴۳ و ۷۶) ، حمیدرضا علی عسگر (۶۰) ، قاسم دهنوی (۷۳) ، میلاد غریبی (۸۴) و رضا حقیقی (۸۸) به ثمر رساندند.

بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی روز گذشته برابر صبای قم پس از ۳۰ دقیقه ریکاوری زمین بازی را ترک کردند. غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.

همچنین سیدجلال حسینی پس از ریکاوری به کلینیک باشگاه رفت تا دردی که از ناحیه پشت پای خود را احساس می کرد بررسی کند اما مشخص شد او مشکل جدی ندارد.

سرژیک تیموریان سرمربی تیم فوتبال پیام گستر تهران بود. علی دایی با لباس شخصی نظاره گر کار شاگردانش بود.

تمرین پرسپولیس فردا تعطیل است و سرخپوشان از روز دوشنبه بدون ۹ ملی پوش خود تمرین های خود را زیرنظر کادرفنی از سر می گیرند.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری و محمدرضا خلعتبری شش بازیکنی هستند که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد غریبی هم به اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال خواهند رفت.

از تمرین امروز پرسپولیس ۲۰ تماشاگر دیدن کردند.