به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیبه نظر می‌رسد برانکو نمی‌خواهد با جذب بازیکنان میلیاردی انسجام تیمش را بر هم بزند. شاید هم او نمی‌تواند از پس آنها برآید ولی هر چه هست، پرسپولیس دوباره در حال جذب نفرات متوسط است و بعید به نظر می‌رسد با این نفرات و البته بازیکنانی که می‌مانند، در لیگ جدید هم یک مدعی جدی باشد، مگر آنکه از این پس تغییر رویه بدهد و بتواند چند مهره کلیدی جذب کند که البته قانون فعلاً چنین اجازه‌ای را به سرخپوشان نمی‌دهد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس وقتی با نفرات قبلی مذاکره می‌کنند، می‌گویند دیگر به پول پارسال فکر نکنید چون فعلاً توان پرداخت آن را نداریم ولی برای فصل جدید پول‌تان را می‌گیرید. آنها هم مثل استقلالی‌ها قصد دارند از مبلغ قرارداد بعضی از بازیکنان کم کنند تا دوباره دچار مشکل نشوند اما مسئله اینجاست که دست‌اندرکاران پرسپولیس به خاطر فشار هواداران، تجمع معترضان و... به شدت تحت فشارند.

این فشار هم از روی دوش آنها برداشته نمی‌شود، مگر با جذب یکی، دو ستاره بزرگ تا جو کمی آرام شود. یکی از اعضای کادر مدیریتی پرسپولیس در این ارتباط می‌گوید: «بله، قبول دارم که مردم بازیکن بزرگ می‌خواهند و تیم بزرگ هم ستاره بزرگ می‌خواهد اما الان کدام ستاره در ایران بدون تیم است که ما او را جذب کنیم؟ وقتی سرمربی تیم می‌گوید من انصاری‌فرد و سیدجلال را نمی‌خواهم، چه کار کنیم؟ البته ما به آقای برانکو حق می‌دهیم که آنها را نخواهد ولی واقعیت آن است که این روزها فوتبال ما تهی از ستاره شده است.»