از همان روزی كه مزایده باشگاه پرسپولیس برگزار شد، بهروز رهبری فرد و مجتبی محرمی دو پیشكسوت پرسپولیس كه اخیرا رابطه بسیار خوبی با حسین هدایتی پیدا كرده‌اند، در صفحات اینستاگرام خود تبلیغات زیادی درباره برنده شدن هدایتی انجام دادند.

با اینكه در همان روز پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی رسما اعلام كرد كه نتیجه مزایده هفته آینده اعلام می‌شود، اما رهبری‌فرد و مجتبی محرمی در صفحات اینستاگرام خود چند پست مربوط به این موضوع را به اشتراك گذاشتند و اعلام می‌كردند كه هدایتی برنده مزایده خواهد بود. محتوای نوشته‌های آن‌ها از این قرار بود كه برنده مزایده مشخص شده كه حسین هدایتی است و هفته آینده این خبر رسما اعلام می‌شود. اما آن‌ها در حالی این موضوع را مطرح می‌كردند كه پیروز شدن در این مزایده فقط به رقم پیشنهادی و كامل بودن مدارك ارتباط نداشت، بلكه مهم‌تر از همه این فاكتورها، تایید اهلیت خریدار از نظر ارگان‌های امنیتی بود.
البته حسین هدایتی سال‌هاست كه در فوتبال در تیم‌های مختلف هزینه كرده و برای همین پرسپولیس هم چند میلیارد تومان خرج كرده است. با این حساب بعید است كه او از نظر نهادهای امنیتی تایید صلاحیت نشود. اما فارغ از اینكه اهلیت او تایید شود یا نه، بهروز رهبری‌فرد كه به نظر می‌رسد در حلقه اول تیم مشاوران اوست، سعی كرده برای این موضوع هم چاره اندیشی كند و از جانب خودش، اهلیت حسین هدایتی را مورد تایید دانسته است! جدا از این مسائل، تبلیغاتی كه توسط رهبری‌فرد و مجتبی محرمی انجام می‌شد، بعضا ناشیانه بود. به عنوان مثال در روز چهارشنبه مجتبی محرمی با اطمینان به هواداران پرسپولیس خبر داد كه هدایتی پیروز مزایده شده و زیر این پست خود نوشت: «بهم می‌گن رازداری كن اما دست خودم نیست. حاجی من رو ببخش.» او خبر داده بود كه هدایتی پنجشنبه رسما خبر پیروزی‌اش در مزایده را اعلام می‌كند اما این اتفاق رخ نداد.
حالا با گذشت دو روز از برگزاری مزایده، رهبری‌فرد كه مدعی بود هدایتی قطعا برنده مزایده شده، نظرش تغییر كرده و متنی در اینستاگرام خود منتشر كرده كه نشان می‌دهد شانس رقیب هدایتی را برای بردن مزایده، بیشتر می‌داند. رهبری فرد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقايان وزارتي لطفا حواستان به اجراي قانون در مزايده روز چهارشنبه خريد باشگاه پرسپوليس باشد. امروز متاسفانه اخباري از وزارت ورزش به بيرون درز پيدا كرد كه اگر حقيقت داشته باشد مايه تاسف و شرمساري است. ديگه همه مردم ايران و حتي مسوولان afc هم كاملا متوجه اين موضوع شده‌اند كه مدارك يكي از شركت كنندگان در مزايده بدليل عدم واريز به موقع پيش پرداخت مخدوش و غير قانوني است. حال سوال اينجاست كه آقايان واقعا چه در مورد مردم فكر مي‌كنند كه می‌گویند شركت مطبوع و مورد حمايتشان چون قصد انتقال پول از خارج ايران را داشته، به دليل اداري به تاخير افتاده است. مطمئن باشيد اين سناريوي لو رفته عواقب خوبي براي تيم و آقايان در پي نخواهد داشت.»
انتشار این متن توسط بهروز رهبری‌فرد كه از نزدیكان هدایتی است نشان می‌دهد تبلیغات دو روز گذشته او و مجتبی محرمی نه تنها بیشتر جنبه بازار گرمی داشته، بلكه واقعا همان‌طور كه رئیس سازمان خصوصی سازی گفته، نتیجه مزایده روز یكشنبه، یا دوشنبه یا نهایتا سه‌شنبه هفته آینده رسما اعلام خواهد شد و تا آن زمان هیچ كسی نمی‌تواند ادعا كند كه پیروز این مزایده شده است.