به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی،او سال‌های سال دبیر کل کمیته ملی المپیک بود و از مدیران توانمند ایران به حساب می‌‌آید اما این روزها جملاتی به زبان می‌آورد که عجیب است.

او می‌گوید اگر استقلال قهرمان هم نشد اشکالی ندارد چون از پرویز مظلومی سهمیه خواسته‌اند. امید ابراهیمی امروز در مصاحبه با خبرورزشی جملات جالبی به زبان آورد و گفت اگر قرار است آنها به فکر سهمیه باشند که استقلال هفتم و هشتم هم نمی‌شود. در واقع ابراهیمی با این جملات نشان داد بیشتر از افشارزاده فوت و فن فوتبال را می‌داند. این روزها به مصاحبه هر بازیکن و مسئولی که در استقلال نگاه کنید می‌گویند استقلال برای قهرمانی نمی‌جنگد و دنبال سهمیه است. به چند مورد زیر توجه کنید. 

پورحیدری: استقلال تیم خوبی است اما سال بعد هواداران توقع قهرمانی داشته باشند. 

افشارزاده: هدف ما بازی خوب و موفقیت تیم است ولی اگر قهرمان نشدیم اشکالی ندارد. این را در برنامه پرویز مظلومی هم نوشته‌ایم. 

پرویز مظلومی: هدف ما در سال اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست البته فکر می‌کنم استقلال می‌تواند یک قهرمانی هم در بازی‌های داخلی به ‌دست بیاورد. 

خسرو حیدری: هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست زیرا هواداران ما عادت کرده‌اند همیشه ما را در این رقابت‌ها ببینند. اگر خوب پیش رفتیم می‌توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم.

در این زمینه از منصور پورحیدری که نمی‌توان ایراد گرفت چرا که همه می‌دانند او باید در این فصل توقعات را از پرویز مظلومی و تیمش پایین بیاورد. پورحیدری این حرف‌ها را تنها به آن دلیل زده که همه می‌دانند در باشگاه چه نقشی در آوردن مظلومی داشته و چه رابطه نزدیکی با این مربی دارد. طبعاً شکست مظلومی، شکست پورحیدری هم به حساب می‌‌آید و انتقادات را روانه مدیر فنی آبی‌ها خواهد کرد، به همین خاطر طبیعی است که پورحیدری تمام فشار را از روی استقلال بردارد و به هواداران بگوید اصلاً منتظر قهرمانی استقلال نباشید.

خسرو حیدری یا بازیکنان دیگر هم که فقط بازیکن هستند و طبیعتاً دوست ندارند تحت فشار قرار بگیرند. آنها مسئولیت مدیریتی ندارند و اگر در پایان فصل تیم نتیجه نگیرد، کمتر از مربیان و مسئولان تحت فشار خواهند بود اما وقتی افشارزاده می‌گوید اشکالی ندارد تیم قهرمان نشود، یعنی نیازی نیست انگیزه قهرمانی در استقلال تقویت شود. بازیکنان در هر جای دنیا که انگیزه نداشته باشند نمی‌توانند موفق باشند. استقلالی‌ها هم با این اظهارات بیش از اینکه بخواهند فشار را از روی خود بردارند، انگیزه بازیکنان را می‌کشند، پس باید حرف‌های بازیکنی چون امید ابراهیمی را جدی گرفت که می‌گوید اگر استقلال فقط دنبال سهمیه باشد در لیگ ‌برتر هیچ چیز نمی‌شود. در واقع این یک نوع خودکشی استقلالی‌هاست. مگر این تیم کم بازیکن دارد؟ امسال به نوعی بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و استقلال جزو تیم‌هایی است که اتفاقاً مهره زیاد دارد. آنها اینقدر مهره دارند که بازیکنان نامی‌ای چون بیک‌‌زاده و صادقی را نخواستند. به قول خودشان یک کادر فنی کارکشته هم که به تیم آمده پس در این شرایط چرا باید توقعات هواداران را پایین بیاورند و به آنها بفهمانند نباید منتظر موفقیت و قهرمانی استقلال باشند؟

اتفاقاً با این مهره‌ها، همه از استقلال قهرمانی می‌خواهند و مسئولان و مربیان هم بهتر است بیش از این انگیزه بازیکنان را از بین نبرند. اگر قرار است هدف آنها کسب سهمیه باشد بی‌شک از همین حالا باید منتظر مقامی بدتر از مقام پنجمی و ششمی این تیم بود اما اگر هدف‌شان قهرمانی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش کنند، می‌توانند جام بیاورند و حداقل به سهمیه برسند./کاپ