به گزارش پارس به نقل از قدس آنلاین، سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین پس از پایان نشست خبری در گفتگویی دیگر با خبرنگاران به دلایل استقبال نکردن تماشاگران از دیدارها اشاره کرد و گفت: شاید یکی از دلایل آن سرما و گرانی باشد اما ما باید کیفیت فوتبال را بالا ببریم تا خود تماشاگران تمایل به حضور در ورزشگاه ها را داشته باشند. مطمئن باشید اگر ما کیفیت بالایی داشته باشیم تماشاگران خودشان به ورزشگاه می آیند.

وی در مورد احتمال فشرده شدن بازی های لیگ به خاطر تیم ملی و شروع تمرینات این تیم از فرودین ماه گفت: همه ما باید منافع ملی را در نظر بگیریم و هدفمان این باشد که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. به همین خاطر قطعا در نشست با کی روش تعامل خوبی با وی خواهیم داشت اما باید این را هم در نظر بگیریم که در لیگ قهرمانان نباید نمایندگان ایران به زنگ تفریحی تیم های دیگر تبدیل شوند. مردم ما نسبت به دیدار با تیم های عربی حساس هستند و نباید طوری رفتار کنیم که از این تیم ها چند گل بخوریم.

سرمربی آبی های تهران برگزار نشدن رقابت های جام حذفی را یک اشتباه و بی سابقه در جهان عنوان کرد و در مورد انتقاداتی که به هاشم بیک زاده وارد شد گفت: به نظر من بیک زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست که یک فوتبالیست دو پاست و دوندگی بالایی دارد و بالای ۱۲ کیلومتر می دود. هاشم یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران است اما متاسفانه برخی آقایان برای اینکه پنج دقیقه برنامه شان را پرکنند به هر اقدامی دست می زنند.

امیر قلعه نویی در ادامه انتقادات غیرمستقیمش از عادل فردوسی پور و برنامه نود گفت: مطمئن باشید دیگر مردم به برنامه های" چیپ" توجهی نمی کنند و دنبال این برنامه ها نیستند. من هم تا زمانی که هستم در این برنامه ها حضور پیدا نخواهم کرد.