به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی او گفت اولویت اولش، حضور در اروپاست و نمی‌خواهد به ایران بازگردد اما چند روز پیش همین بازیکن اعلام کرد پرسپولیسی‌ها با او تماس گرفته‌اند. مصاحبه بعدی او اما با یک تیتر جالب همراه بود: «به پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی دادم.» با انتشار چنین جمله‌ای، پرسپولیسی‌ها به صفحه شخصی او در اینستاگرام هجوم بردند و حتی به این بازیکن توهین کردند. سعید عزت‌اللهی که از این موضوع ناراحت است، می‌گوید: «متأسفانه به من توهین‌هایی شد ولی اصلاً به دل نگرفتم چون اصلاً چنین حرفی نزده بودم.

مگر با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره نشسته‌ام که بگویم پیشنهادشان را رد کردم؟ وقتی اصلاً مذاکره‌ای نبوده، چرا باید چنین حرفی بزنم؟»

عزیزاللهی در این باره توضیح می‌دهد: «چند وقت پیش در خبرورزشی هم گفتم من فعلاً مشغول مذاکره با تیم‌های خارجی هستم. به پرسپولیسی‌ها گفتم اگر با آنها به نتیجه نرسیدم، با شما مذاکره می‌کنم. چند بار تماس گرفتند ولی هنوز مذاکره‌ای نکرده‌ایم. هنوز تکلیفم برای فصل بعد مشخص نیست. همان‌ طور که گفتم، ابتدا بگذارید تکلیفم با پیشنهادهای خارجی مشخص شود، بعداً در این باره حرف می‌زنم.» 

او می‌گوید: «از ترکیه، روسیه و ختافه اسپانیا پیشنهاد دارم.» عزت‌اللهی در پاسخ به این سؤال که آیا سردار نمی‌گوید به روسیه بیا، جواب می‌دهد: «اتفاقاً با او در تماس هستم و برای رفتن به روسیه دودل شده‌ام. مشغول سبک و سنگین کردن پیشنهادهایم هستم. تا هفته آینده همه چیز معلوم می‌شود.»

عزت‌اللهی در پایان می‌گوید: «دوباره تأکید می‌کنم من نگفتم پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده‌ام که بعضی‌ها توهین می‌کنند. هیچ چیز در این باره به زبان نیاورده‌ام. فقط گفتم از پرسپولیس پیشنهاد دارم. با این حال برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم این تیم فصل موفقی را سپری کند.»