به گزارش پارس به نقل از ورزش سه قنبرپور در حالی که این تشکر را به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس اعلام می کرد افزود: ما برای رسیدن به یک اصلاحات ارزشی نیاز به زمان داشتیم. هزاران مشکل هم داشتیم، بدشانسی هم آوردیم، مجاز هم نبودیم که تیم را ضعیف ببندیم. با این حال از شرایط به وجود آمده تقریبا راضی هستیم و عنوان می داریم که عزیزان ما چند روزی دیگر صبر کنند تا انشاالله با خبرهای خوب آنها را شاد کنیم.

قنبرپور با اشاره به فرمول های علمی زمان عقد قرارداد افزود: ما برای قراردادهایمان حد خاصی گذاشته ایم. در فوتبال به آن سقف می گویند اما من هم یک فوتبالیست حرفه ای بوده و می دانم که فوتبال حرفه ای سقف ندارد. بله، اگر بازیکنی 500میلیون بی ارزد و یک بازیکن ارزشمند دیگر 2 میلیارد ارزش داشته باشد، طبق قانون باید آنها را با این مبالغ جذب کنیم. اما فوتبال ما که تنها 30درصد بدنه اش هم حرفه ای نیست باید هم سقف داشته باشد. خودتان قبول کنید فوتبالیستی که سال گذشته برای ما سه بازی کرده یک میلیارد گرفته و بازیکنی که بهترین یار ما بوده 150 میلیون گرفته است. ما این قراردادهای علمی را با یک بدنه و چند زیرشاخه که جدیدا معروف شده به آن آپشن بگویند تشکیل شده است. اما دوستان ما مثل عالیشاه و طارمی به این نوع قرارداد هنوز اعتماد زیادی ندارند. ما با یکسری اصولگرای علمی از ریخت و پاش های بیهوده جلوگیری می کنیم. با این حال نباید این سیاست اقتصادی ما را در جذب ستارگان بزرگ تیم ناکام کند.

وی در پایان گفت: ما از جذب دوباره عالیشاه و طارمی ناامید نیستیم. بخصوص اینکه این دو عزیز پرسپولیس را از ته قلبشان دوست دارند و مشکل آنها تنها مساله اقتصادی است. اگر با کمی تفاهم بیشتر به پیش برویم آنها را به تیمی که دوستش دارند برمی گردانیم و به هوادارانی که عاشق پرسپولیس اند، دوباره هدیه می کنیم.