به گزارش پارس به نقل از فارس بهرام افشارزاده در مورد اینکه وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال به کجا رسیده و خبری از بمب در این باشگاه نیست اظهار داشت: کار را شروع کرده ایم و دنبال بمب وترقه هم نیستیم. می خواهیم کارمان را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سقف قرارداد دارند یا خیر عنوان کرد: ما می خواهیم سقف پولی کلی داشته باشیم و موردی سقف قرارداد نداریم.

مدیرعامل استقلال در جواب به این پرسش که قرار بود وزارت ورزش در اول کار به این باشگاه پولی بدهد آیا این کار صورت گرفته یا نه گفت: هنوز پولی نگرفتیم اما قرار شده به صورت قرض این کمک به استقلال شود.

افشارزاده در مورد اینکه آیا دیگر سبک دست در باشگاه استقلال حضور نخواهد داشت عنوان کرد: قرار است از وجود او استفاده کنیم. وزارت هم کمک می کند.

مدیرعامل استقلال در مورد دستیاران مظلومی و بدنساز تیم نیز اظهار داشت: هنوز مظلومی کسی را به جز صالح به من معرفی نکرده است. این نفراتی هم که معرفی شدند افراد تحصیل کرده ای هستند. به نظر من برای داشتن یک بدنسازی خوب در تیم کلیه عوامل باید درست باشد.

افشارزاده همچنین در مورد اینکه دکترنوروزی در این تیم می ماند یا خیر گفت: بله قطعا آقای نوروزی پزشک تیم ما هستند و بعد از سفرش نزد ما خواهد ماند.

افشارزاده در خصوص بیانیه منصوریان نیز تصریح کرد: من اگر به منصوریان اعتماد نداشتم که برای مذاکره سراغ او نمی رفتم. او باید گلایه را از آنهایی کند که دلش را خالی کردند.

مدیرعامل استقلال در این باره که منصوریان گلایه اش به برخی از اعضای هیات مدیره بود که می گفتند برای او زود است به این تیم بیاید تصریح کرد: آنها هم چنین نظری نداشتند. من اگر مسئول استقلال بودم باید بگویم که اعتماد 100 در 100 به او داشتم. یادتان باشد خودم او را به عنوان سرمربی امید انتخاب کردم.

وی در ارتباط با دیدار امروزش با هاشم ساعدی و اینکه گفته می شود او قرار است به کادر مدیریتی اضافه شود گفت: نه این طور نیست. ما از تمام نیروها استفاده می کنیم. از ساعدی هم مشورت می گیریم.

افشارزاده در پایان در مورد اینکه مهلت شهرداری به استقلال بابت پرداخت 700 میلیون تومان بابت تغییر کاربری ساختمان از مسکونی به اداری پایان یافته گفت: من فردا قرار است به شهرداری بروم تا این مشکل را حل کنم.