به گزارش پارس به نقل از شهروند شاید سورپرایز هیأت‌مدیره جدید پرسپولیس مربی سابق این تیم بود که تا به حال فقط عادت داشتیم او را روی نیمکت ببینیم اما این بار وارد کار مدیریتی شده و اتفاقا وظیفه سنگین سخنگویی باشگاه پرسپولیس را نیز برعهده گرفته است. حضور حسین عبدی در هیات‌مدیره به واسطه اختلافاتش با برانکو و نژادفلاح حاشیه‌ساز هم شده است اما او می‌گوید تمام اتفاقات گذشته را فراموش کرده است.

برکناری برانکو شایعه است
حسین عبدی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه برکناری برانکو و سرمربیگری گل‌محمدی در این تیم به «شهروند» می‌گوید:  «این شایعه متاسفانه از هفته‌ها قبل به وجود آمده و با وجود این‌که بارها از سوی مسئولان قبلی و فعلی تکذیب شده،‌ باز هم خیلی هدفمند از سوی شایعه‌سازان مطرح می‌شود. به نظرم باید به جای پاسخ دادن به این شایعات وقتمان را روی مسائل مهم‌تر بگذاریم چون هیأت‌مدیره جدید از برانکو حمایت می‌کند.»
شاید اسپانسر با مزایده انتخاب شود
او در ادامه درباره اسپانسر پرسپولیس صحبت می‌کند: «این مساله، یک کار حساس و مهم است که باید خیلی سریع و درست پیش برود. یکسری از افراد و شرکت‌ها قبل از این با وزارت ورزش دراین‌باره مذاکره کردند و همچنین هیات‌مدیره نیز در تلاش است تا منابع مالی را فراهم کند. البته فعلا با یکسری از منابع به غیراز اسپانسر مجبوریم کار را پیش ببریم. اگر هم متقاضی برای اسپانسرینگ زیاد باشد،‌ شاید از طریق مزایده اسپانسر انتخاب شود.»
مدیرعامل نمی‌شوم
شایعه مدیرعاملی حسین عبدی هم در پرسپولیس به‌وجود آمده که عبدی این مسأله را رد می‌کند: «زمان برای انتخاب مدیرعامل از سوی هیات‌مدیره بسیار محدود بود و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم فعلا طاهری را به‌عنوان سرپرست انتخاب کنیم تا کارها سریعا پیش برود. طاهری سابقه این کار را داشته و در این مقطع بهترین گزینه بود. این زمان کم،‌ دشمن باشگاه بود و حالا باید درنهایت آرامش و بررسی تمام جوانب مدیرعامل را انتخاب کنیم. البته بحث مدیرعاملی من مطرح نیست و شاید اصلا نیازی به تغییر در مدیریت هم نباشد.»
دنبال انتقام از نژادفلاح نبودم
با ورود هیأت‌مدیره جدید به باشگاه نژادفلاح از سمت قائم‌مقامی کنار رفت. عبدی که قبلا با نژادفلاح مشکلاتی داشت و حتی اعلام کرده بود نمی‌تواند با او در یک اتاق نفس بکشد،‌ به شائبه انتقامش از قائم‌مقام سابق پرسپولیس اینطور پاسخ می‌دهد: ‌ «من بعد از کنار رفتنم از کادرفنی پرسپولیس مصاحبه‌ای انجام دادم که همان جا برایم این ماجرا به اتمام رسید. اینطور نیست که من در سمت جدیدم بخواهم از کسی انتقام بگیرم. به‌هرحال آن زمان با من رفتارهای خوبی نشد و حالا هم مسئولان مرا برای این سمت مناسب دیدند.»
با   برانکو مشکلی ندارم
وی که توسط برانکو از کادرفنی پرسپولیس کنار گذاشته شد،‌ دلخوری از او ندارد: «نمی‌خواهم مسائل فنی را وارد کار مدیریتی که الان انجام می‌دهم،‌ کنم. حالا هم یکسری از دوستان ما در کادرفنی هستند و باید برای موفقیت پرسپولیس از آنها حمایت کنیم. من هیچ اختلافی با برانکو ندارم چون مقصر خروج من از پرسپولیس او نبود.»
کسی گمارده سیاسی نیست
عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس در پایان در واکنش به این‌که گفته می‌شد چند نفر از اعضای هیأت‌مدیره ازجمله خودش،‌ کاشانی و زادمهر با حمایت حمیدرضا سیاسی انتخاب شدند و نقشی هم در تصمیمات ندارند،‌ می‌گوید: ‌ «قطعا همه افرادی که در هیأت‌مدیره هستند،‌ در تصمیمات نقش دارند. حداقل خودم را می‌دانم که از سوی کسی گمارده و تحمیل نشدم. شاید با کسی دوستی داشته باشم و مدیر سابق پرسپولیس هم از من تعریف کند اما اینها دلیلی نمی‌شود که صرفا به همین دلیل عضو هیأت‌مدیره شده باشم. قطعا آن‌قدر اعتبار دارم که به خاطر نام خودم در هیأت‌مدیره باشم و اگر بفهمم که تاثیرگذار نیستم،‌ یک لحظه هم نمی‌مانم.»