به گزارش پارس به نقل از کاپ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه تغییرات تبعات خوبی ندارد و این تغییرات این بار در پرسپولیس نتایج خوبی را به همراه نداشت.

حمید درخشان درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
*در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟ آیا برای فصل جدید به شما پیشنهادی شده است؟
من مشغول کارهای شخصی و به خصوص دانشگاهم هستم و فعلا پیشنهاد خاصی هم نیست چون تیم ها هنوز شکل نگرفته اند و باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد. 
*پرسپولیس نتوانست در جام باشگاه ها صعود کند. در این خصوص چه نظری دارید؟
من کارم در دور اول مشخص بود و تیم در دور مقدماتی بسیار قدرتمند جلو رفت. به نظرم اگر من بودم می توانستیم از دور دوم حذفی هم صعود کنیم. همیشه تغییرات تبعات خوبی ندارد و این تغییرات این بار در پرسپولیس نتایج خوبی را به همراه نداشت. درست است ما امسال در لیگ خوب نبودیم اما می توانستند اجازه دهند در جام باشگاه ها به کارمان ادامه دهیم و نتایج قابل قبولی به دست آوریم اما این اتفاق نیفتاد.
*یعنی فکر می کنید تغییر شما اشتباه بود؟
این اتفاق همیشه برای مربیان داخلی رخ می دهد. ما همیشه در قرارداد مربیان خارجی آپشن هایی را در نظر می گیریم که با مربیان داخلی قابل مقایسه نیست و همیشه مربیان خارجی را برتر از مربیان داخلی می دانیم. این مشکل بزرگ فوتبال ماست. مربیان داخلی همیشه زحمت می کشند و بازیکنان خوبی را تربیت می کنند و تحویل تیم ملی می دهند آن وقت همه می گویند سرمربی تیم ملی همه کار را کرده است. شما ببینید فرکی، گل محمدی و منصوریان را ببینید چقدر زحمت می کشند و چه بازیکنانی را تحویل تیم ملی دادند اما هیچ وقت اینها به چشم نمی آید. 
*فکر می کنید چرا این اتفاق می افتد؟
بگذارید یک مثال واضح برایتان بزنم. امیر قلعه نویی یک مربی فهیم و توانایی اش بر همگان مشخص است اما همه این فصل از او انتقاد کردند اما کسی نگفت چه چیزی برای او کم گذاشتند که نتوانست این فصل نتیجه بگیرد و فقط از قلعه نویی انتقاد کردند. این نمی شود که دست قلعه نویی را ببندند، بعد از او انتظار معجزه داشته باشند. یا خود من، دائم نگران این بودم که چه اتفاقی قرار است برای باشگاه بیفتد.
*کمی بیشتر توضیح دهید. 
شنیده ام برانکو پیغام داده اگر پولش را ندهند به ایران برنمی گردد، حالا اگر امسال این حرف را من یا قلعه نویی می زدیم همه می گفتند این دو مربی پولکی هستند. 
*نژادفلاح دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد اگر زمان به عقب برگردد باز هم شما را برکنار خواهد کرد.
به نظرم نژادفلاح خیلی تلاش کرد اما کمکی به پرسپولیس نکرد. حتی در مقطعی تصمیمات خوبی هم نگرفت. من یک سوال دارم؛ آقای نژادفلاح! شما که من را برکنار کردید چه سودی بردید و فقط یک تصمیم اشتباه گرفتید. من می گویم یک تصمیم به خصوص اگر برای تغییر باشد باید نتیجه بدهد ولی این اتفاق نیفتد و به نظرم با آمدنش هیچ کمکی به پرسپولیس نکرد.