به گزارش پارس به نقل از کاپ مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها دیدشان نسبت به ادامه همکاری با من مثبت باشد که احتمالا در این تیم می مانم.

مهدی طارمی در رابطه با آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به تمرینات منظمی که کی روش در تیم ملی برایمان در نظر می گیرد، می توانیم آمادگی خود را حفظ کنیم.
وی درباره حضورش در لیست نهایی تیم ملی برای نخستین بار افزود: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و خوشحالم که توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم. کارلوس کی روش مربی بسیار بزرگی است و مطمئنا تمام بازیکنان را زیر نظر دارد. سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم برای مدتها پیراهن تیم ملی را به تن کنم. پیراهن تیم ملی را به راحتی به دست نیاوردم و به همین خاطر هم نمی خواهم از دست بدهم.
مهاجم تیم ملی در خصوص مصدومیتش در تمرین دیروز تصریح کرد: این مصدومیت بعد از برخورد زانویم با یکی دیگر از ملی پوشان به وجود آمد اما پزشک تیم بعد از معاینه من گفت که بعد از یخ درمانی این مشکل من حل خواهد شد. 
وی در پاسخ به این سوال که از باشگاه پرسپولیس تماسی با او برای تمدید قرارداد گرفته شده یا خیر، گفت: هنوز هیچ تماسی از سوی باشگاه با من گرفته نشده است. من شنیدم که نژادفلاح اعلام کرده مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده اما هنوز این اتفاق درباره من نیفتاده است و منتظرم که از سوی باشگاه برای مذاکره مرا فرا بخوانند.
طارمی در خصوص احتمال ماندنش در پرسپولیس عنوان کرد: من امسال در پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و قطعا دوست دارم بازهم در این تیم بمانم. البته یکسری مسائل هم هست که باید با مسئولان باشگاه بر سر آنها به توافق برسیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد. من خیلی اهل بازارگرمی نیستم و یادم نمی رود که از کجا آمده ام. 
وی در پایان درباره پیشنهادهای دیگری که دارد، گفت: فعلا تمرکزم روی کارم در تیم ملی است. بعد از مدتها توانستم به آرزویم برسم و لباس تیم ملی را برتن کنم. هر زمان که اردوی تیم ملی به پایان رسید، تصمیم گیری خواهم کرد. اگر پرسپولیسی ها دیدشان نسبت به ادامه همکاری با من مثبت باشد که احتمالا در این تیم می مانم اما اگر با پرسپولیس به توافق نرسیدم، به پیشنهادات دیگر که خارجی و داخلی هستند، فکر می کنم.