به گزارش پارس به نقل از تسنیم کریستیانو رونالدو در یک پیام ویدئویی در اینترنت خشم خود را از گروهی از رسانه‌ها که از وی انتقاد کرده‌اند ابراز داشت و آنها را به تلاش برای خدشه وارد کردن به وجهه‌اش متهم کرد.

رونالدو در این پیام ویدئویی ابتدا از هواداران رئال به خاطر حمایت‌های‌شان در فصلی که کهکشانی‌ها موفق به کسب هیچ جامی نشدند تشکر کرد اما پس از آن از خجالت رسانه‌ها درآمد، رسانه‌هایی که اخیراً اخباری درباره زندگی خصوصی وی و خیانت او به نامزد پیشین‌اش که منجر به جدایی آنها شد، منتشر کرده‌اند.

رونالدو اظهار داشت: امسال برای ما سال سختی بوده است اما شما همیشه حامی ما بودید و نشان دادید که وفادارید. من هرگز راجع به زندگی خصوصی‌ام صحبت نمی‌کنم اما این بار می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم که در هفته‌های اخیر رسانه‌ها چیزهای بدی درباره من گفته‌اند.

رونالدو ادامه داد: رسانه‌ها مرا به داشتن رابطه نامشروع و انجام این کار و آن کار متهم کرده‌اند ... . می‌خواهم به آنها بگویم که دست از سر من بردارید و تنهایم بگذارید! بگذارید تلاشم را برای انجام کارم به بهترین شکل انجام دهم، مثل هر سال. تلاش نکنید که وجهه مرا خدشه‌دار کنید، چون نمی‌توانید این کار را انجام دهید.