به گزارش پارس به نقل از کاپ عبدالله پوری حسینی در پاسخ به این سوال که گویا از اول بنا نبود که سرخابی ها واگذار شوند اظهار داشت: این حرف را نزنید. اگر چنین بوده باشد در واقع من به فهم و شعور و دانش خودم توهین کرده ام. در این حالت که ما بیش از شما رسانه ها معطل شدیم.

وی ادامه داد:قطعا از اول چنین بنایی نبود و حتی آخرین جمله رییس جمهور در این باره که روز دوشنبه گفته شد این بود که اگر اشکالی در شرایط متقاضیان وجود ندارد حتما دو باشگاه را واگذار کنید. رییس جمهور روی این مساله تاکید کرد.

رییس سازمان خصوصی سازی در این خصوص که واگذاری به مدت دو ماه به تعویق افتاده است تصریح کرد: از امروز که 6 خرداد است تا 29 تیر که فصل نقل و انتقالات تمام خواهد شد به مدت 2 ماه هیچ اقدامی در این باره صورت نخواهد گرفت تا تیم ها مطابق برنامه بسته شوند و خریدهای خود را انجام دهند تا ما متهم نشویم که در میانه راه و در بین فصل نقل و انتقالات واگذاری را انجام داده ایم و برنامه های آنها را به هم زده ایم.

رییس سازمان خصوصی سازی درباره تاثیر نظر 135 نماینده مجلس در بی نتیجه ماندن مزایده اذعان داشت: به هر حال امسال سال همدلی دولت و ملت است.

پوری حسینی در خصوص اجاره دو باشگاه خاطرنشان کرد: سازمان خصوصی سازی نه چنین پیشنهادی را دریافت کرده و نه ارائه کرده است.