به گزارش پارس به نقل از کاپ سرمربی سابق پیکان گفت:اگر من سر تمرین بروم، می گویند می خواهد خودش را در تیم ملی جا کند.

منصور ابراهیم زاده در رابطه با صحبتهای کی روش مبنی بر اینکه درهای تیم ملی به روی مربیان ایرانی باز است، اظهار داشت: درهای تیم ملی باز باشد اما وقتی ما فقط 4 تیم تهرانی در لیگ برتر داریم و فقط مربیان این تیمها هستند که در تهران اسکان دارند، چطور می توانند بدون هیچ امکاناتی به تهران بیایند؟ باید یک جایگاهی برای آنها در نظر گرفته شود و از آنها دعوت شود تا همراه با اسکان به تهران بیایند.

وی افزود: دانش افزایی برای مربیان از چند طریق انجام می شود که یکی از راهها مشاهده تمرین است. به شکلهای دیگر مثل حضور در کلاس ها و استفاده از اینترنت هم می توان دانش کسب کرد. من یک سوال دارم مگر کی روش سر تمرین تیمهای باشگاهی حاضر می شود؟ به نظرم برای کادرفنی تیم ملی نیز در تمرینات تیمهای باشگاهی نکاتی وجود دارد که یاد بگیرند و این یک رابطه 2 طرفه است. قطعا کسی که ادعا نداشته باشد، همه چیز بلد است، باید همیشه به دنبال دانش آموختن باشد.

کارشناس فوتبال در واکنش به صحبتهای کی روش که گفته مربیان ایرانی احتمالا شبها سر تمرین می آیند که ما خواب هستیم، تصریح کرد: کی روش به عنوان مربی حرفه ای نحوه گفتارش هم باید حرفه ای باشد. مسئولیت دانش افزایی هر فرد به خودش بر می گردد و شاید به کی روش ارتباطی نداشته باشد که چه کسی دوست دارد سر تمرین بیاید یا خیر. کمیته آموزش و فدراسیون فوتبال مسئول مستقیم دانش افزایی مربیان هستند و باید برنامه هایی را تنظیم کنند.

وی ادامه داد: ممکن است اصلا کی روش نداند اما خیلی از مربیان ما هستند که یک ماه به خارج از کشور می روند و سر تمرین تیمهای مختلف حاضر می  شوند تا دانش خود را به روز کنند. فکر می کنم بهترین راه برای از بین بردن فاصله میان مربیان داخلی و کی روش این است که او ما را دعوت کند و سر یک میز با هم صحبت کنیم اما همانطور که گفتم برای رفتن سر تمرین یکی مثل من که خانه و زندگی اش در اصفهان است، چطور می تواند چند روز به تهران برود و بدون هیچ حمایتی از سوی فدراسیون بماند؟

ابراهیم زاده در پایان در پاسخ به این سوال که مربیان ایرانی رفتن سر تمرین تیم ملی را برای خود افت می دانند، گفت: هیچ مربی برای خودش افت نمی داند که سر تمرین تیم ملی برود اما اگر من سر تمرین بروم، می گویند می خواهد خودش را در تیم ملی جا کند.