به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مقام مسوول که نامش در چند ماهه گذشته در حوزه ورزش بارها شنیده شده است، حرف های خود را چنین آغاز کرد:

* با توجه به اینکه در فضای ورزش شایعه زود منتشر می‌ شود، تشکر می‌ کنم از دوستانی که برای جلوگیری از شایعه سازی صبر کردند تا روز مزایده.

* در شرایطی واگذاری را آغاز کردیم که دو تیم شرایط خوبی در جدول نداشتند با این حال امیدواریم این واگذاری روند حرکتی هر دو باشگاه را بهتر کند.

* پرسپولیس امروز با الهلال بازی دارد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنیم.

* امروز 4 پاکت برای استقلال و پرسپولیس تحویل ما شده که 3 پاکت مربوط به پرسپولیس و یک پاکت مربوط به استقلال است.

* همه شرکت ها سپرده خود را گذاشته اند و حضورشان در مزایده کاملا قانونی و بی شک و شبه است.

* هر چیزی که این دفعه اتفاق می‌ افتد، برخلاف دفعات قبلی با حضور دوربین و نمایندگان رسانه های گروهی خواهد بود.

* ما موفق نشدیم اخبار را کنترل کنیم و دیدیم خبرهای داخل جلسه بیرون می‌ رود بنابراین تصمیم گرفتیم خودمان شفاف سازی کنیم.

* امروز سه پیشنهادی که برای یکی از باشگاه هاست اگر به نسبت هم بالاتر و پایین تر باشند، دلیل بر پیروزی هیچ کدامشان نیست.

* یکی از شرکت کنندگان استیل آذین است که یک مشکلی داشت امیدوارم با تذکری که داده ایم، این مساله را حل کرده باشند.

* حضور پرتعداد خبرنگاران در سازمان خصوصی سازی باعث شلوغی محل سازمان خصوصی سازی شده بود به نحوی که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی موفق نشد به خوبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

* امیر عابدینی پیش از باز شدن پاکت خریداران پرسپولیس نگران بود که شرکت استیل آذین ایرانیان در این مزایده بار دیگر با مشکل مواجه شود. او واهمه داشت برنده مزایده شرکتی به جز شرکت استیل آذین است.

* عابدینی، نماینده شرکت استیل آذین وقتی با رضایت رئیس سازمان خصوصی سازی و اعلام رقم این مواجه شد، نفس راحتی کشید حتی به رئیس سازمان خصوصی سازی گفت امیدوارم همه چیز عادلانه باشد چون او توقع دارد آنها برنده این مزایده باشد.

* شرکت بهنام پیشرو به دلیل برگزاری بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا علاقه ای به اعلام رقم پیشنهادی خریداران نداشت اما پوری حسینی اعلام کرد این کار باید انجام شود و قانونی است.

* رقم عجیب و غریب شرکت بهنام پیشرو باعث تعجب خیلی ها شده بود و وقتی این شرکت با پرسش خبرنگاران مواجه شد حاضر به پاسخی در این باره نشد.