به گزارش پارس به نقل از مهر منصور قنبرزاده در مورد اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: اتفاقاتی که رخ داد مسئولان شهر تبریز یک باوری را بوجود آورده بودند که قطعا تراکتورسازی قهرمان می شود. این بار روانی تماشاگران را بالا برده بود. تهمیدات انتظامات هم کامل نبود.

وی افزود: تماشاگران دو بار قبل از اینکه بازی شروع شود وارد زمین شده بودند و زنگ خطر را به صدا در آورده بودند اما نیروی انتظامی به تعداد کافی در ورزشگاه حضور نداشت. ضمن اینکه اسکوربرد ورزشگاه کار نمی کرد و از ابتدای بازی هم خاموش بود.

قنبرزاده ادامه داد: یک اشکال دیگری که وجود داشت این بود که بیشتر از طرفیت ورزشگاه تماشاگر آمده بود. در حالی که نیروی انتظامی به تعداد این تماشاگران وجود نداشتند. ضمن اینکه افراد متفرقه زیادی هم در ورزشگاه حضور داشتند. لیدر تماشاگران هم وسط زمین بود و داشت تماشاگران را تهییج می کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران که با برنامه نود گفتگو می کرد گفت: خیلی از مسئولان برگزاری بی‌سیم داشتند و باید این مسائل را هماهنگی می کردند. در رختکن برای ما تلویزیون گذاشته بودند. دقیقه 86 بازی گیرنده تلویزیون رختکن قطع شد. تلویزیون رختکن تراکتورسازی هم قطع شد. همان زمان اینترنت هم قطع شد.

وی افزود: وقتی این اختلالات وجود داشت آمدیم از انتهای تونل بازی را نگاه کنیم. دیدیم افرادی که بی‌سیم دست آنها بود داشتند برنامه ریزی می کردند و می گفتند که بازی دو بر دو شده است و باید برای جشن قهرمانی آماده شویم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: مسئولانی که آنجا بودند باید تدابیر دیگری را برای خراب بودن اسکوبرد در نظر می گرفتند تا این مشکلات بوجود نیاید و از راه ارتباطی دیگری بتوان در جریان قرار بگیریم. اسکوربرد جزو ملزومان برگزاری یک مسابقه است اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد.