به گزارش پارس به نقل از فارس مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سؤال که در مورد اتفاقات روز آخر لیگ که در تبریز رخ داد چه نظری دارد، گفت: روز گذشته در مورد آن رسانه‌ها صحبت‌ها را منتقل کردند و اسبقیان و حتی حسنی‌خو گزارش‌های خود را ارائه دادند و مورد تأیید سازمان لیگ نیز بود. بهروان نیز گزارش‌های خود را ارائه داده و مورد تأیید سازمان لیگ هم هست. 2 اتفاق در هفته پایانی که در لیگ برتر در تبریز خیلی حائز اهمیت است. یکی بحث اینکه یک نفر آمده نتیجه بازی را 2 بر 2 اعلام کرده و این موضوع برای ما و دستگاه‌های نظارتی مهم است که چه اتفاقی رخ داده و دیگری موضوع داوری است.

وی در ادامه افزود: اسبقیان در صحبت‌های خود اعلام کرده اینترنت و موبایل در ورزشگاه آزادی قطع نبوده است حتی خیلی از موبایل‌ها در روز بازی فعال بوده است. اسبقیان در صحبت‌های خود حتی اشاره کرده که شب بازی مطلع بودند که نتیجه اصفهان 2 بر صفر پیگیری می‌شود. به هر حال رئیس جمهور محترم نیز اعلام کرده که این موضوع بررسی شود. 

رئیس سازمان لیگ فوتبال در ادامه عنوان کرد: روز گذشته کنار گودرزی وزیر ورزش بودم نظر او این بود که بحث داوری چک شود و گروهی این مسئله را بررسی کنند و آنچه که هست را بررسی کنند. بحث، بحث کمیته انضباطی است. پیکان و راه‌آهن چنین بحثی وجود دارد. گویا یکی از بازیکنان راه‌آهن که خارجی نیز هست تیم پیکان به این موضوع اعتراض کرده و کمیته انضباطی درحال بررسی است. در مورد این صحبت‌ها کمیته انضباطی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تاج درمورد اینکه آیا قضاوت بازی تراکتورسازی و نفت مشکلی داشته است یا خیر، گفت: فغانی یکی از بهترین داوران فوتبال است. هیچ شبهه ای در این مورد وجود ندارد. امسال در سازمان لیگ هیچ مشکلی رخ نداد و بازی‌ها به خوبی تقریبا پیگیر شد. امسال سال کم اشتباهی بود. دوست داشتیم با همین روال هفته پایانی هم به اتمام برسد. به هرحال موضوع اتفاقات لحظات پایانی دیدار نفت و تراکتورسازی و بحث داوری باید بررسی شود.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که گویا پسر سرمربی تیم تراکتورسازی در این اتفاقات نقشی داشته است، گفت: همه کاره او بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که یک مقدار صبر شود. هر اتفاقی که روی می‌دهد، کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم می‌گیرد.

تاج در واکنش به این سؤال که بازی پلی‌آف چه می‌شود گفت: بازی پلی‌آف کارش انجام شده. کمیته انضباطی باید درباره این موضوع نظر بدهد.

تاج در واکنش به این سؤال که گویا به دلیل اینکه شما اصفهانی هستید می‌گویند سپاهان قهرمان لیگ برتر شده گفت: به هیچ عنوان این صحبت‌ها قشنگ نیست.