به گزارش پارس به نقل از فارس تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی والیبال در سال 1394 آماده می‌کند، برای برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم ملی فنلاند عازم این کشور شد.

اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از وارد شدن به شهر هلسینکی در هنگام تحویل بارها و چمدان‌ها متوجه شدند که چمدان پزشک تیم که دارو و  لوازم پزشکی در آن قرار داشت، در لیست بارها و چمدان‌های تحویلی قرار ندارد و پس از بررسی و پیگیری امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم قرار شد مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری و چمدان مربوطه را برای تیم ارسال کنند.

پس از گذشت 24 ساعت از ورود تیم ایران به شهر کورتانه هنوز خبری از چمدان گمشده نیست و پس از پیگیری مجدد خوش‌خبر، مسئولان مربوطه اعلام کردند که این چمدان فردا تحویل تیم شود. این در حالی است که سال‌های گذشته نیز هر گاه تیم ملی با پرواز ترکیش به کشوری سفر کرد، در مقصد یکی دو چمدان در مسیر جا مانده و روزهای بعد به تیم تحویل داده شده است.

البته با لحاظ کردن تدبیرات لازم توسط پزشک تیم و تقسیم داروها و وسایل ضروری در دو چمدان، تیم ملی را با مشکل جدی روبرو نکرده، اما در صورت نیاز به دارو مهم و ضروری وجود آن چمدان برای مداوای اعضای تیم ملی لازم است.