به گزارش پارس به نقل از شبکه خبر ، محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس که با انتشار فیلم کوتاهی از برخورد تند و ناشایستش با یک هوادار، جنجالی و مغضوب شده بود، ضمن محرومیت از همراهی تیمش ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش را نیز به عنوان جریمه از دست داد. او هنگام عذرخواهی متاثر شد و گریه کرد.
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس محمدرضا خانزاده، مدافع جوان خود را به علت توهین به یک هوادار تا اطلاع بعدی از همراهی تیم محروم کرده و 30 درصد از مبلغ قراردادش نیز کاسته شد.
 
خانزاده چهارشنبه 2 اردیبهشت پس از باخت 3-صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر هنگام سوار شدن به اتوبوس با یکی از هواداران درگیر شد و مشتی به سمت او پرتاب کرد و با انتشار  فیلم این حرکت ناشایست، موجی از اعتراض ها علیه این بازیکن به راه افتاد.
 
روز دوشنبه 7 اردیبهشت، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خانزاده را فراخواند و به گفته نژاد فلاح، سرپرست این باشگاه، وی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم محروم است و 30 درصد از قراردادش نیز کسر می شود.
 
خانزاده در گفتگو با یک خبرنگار گفت: صحبتی ندارم، از تک تک مردم عزیز، جامعه ورزش، پیشکسوتان و هواداران و همان صد هزار نفری که مقابل النصر آمدند و تشویق کردند عذرخواهی می کنم و دست تک تکشان را می بوسم ...