به گزارش پارس به نقل از  مهر، امیررضا خادم عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: در جلسه ای که با حضور مدیران دو باشگاه، مسئولان وزارت ورزش، دادگستری و اقتصاد و دارایی برگزار شده بود در نهایت قیمت فروش پایه دو باشگاه تعیین شد و مقرر شد تا پایان برج در اطلاعیه‌ای شورای واگذاری شرایط برگزاری مزایده را اعلام کند.

وی در این باره اضافه کرد: یک اتفاق خوبی که امروز مصوب شد این بود که کلیه بدهی‌های این دو باشگاه کنار می ماند و فقط برند باشگاه به فروش می‌شود. مسایلی مثل بدهی، ورزشگاه‌ها و اماکن کنار می‌ماند تا دولت تعیین آنها را تعیین تکیلف کند که از پول فروش دو باشگاه در آینده تامین می‌شود.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: یک شرط دیگر برای واگذاری خریدار این بود که خریدار باید یک مجموعه 100 نفره از پیشکسوتان و هوادران دو تیم را معرفی کند که 20 درصد سهام بین آنها تقسیم شود و به تایید وزارت ورزش برسد.

خادم درباره احتمال برکناری دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: در ارتباط با بحث فروش هیچ مشکلی برای تعداد اعضای هیات مدیره وجود ندارد و این موضوع مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وی درباره وضعیت مدیریت طاهری در باشگاه پرسپولیس یادآور شد: این موضوع اصلا در حوزه اختیار ما نیست. ایشان از سوی هیات مدیره حق امضا دارد و تمام مسئولیت‌ها را برعهده گرفته است.

معاون وزیر ورزش در پایان در خصوص فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیسی گفت: طی یک ماه آینده خیلی چیزها درباره فروش باشگاه مشخص می‌شود و تا 10 روز دیگر سازمان خصوصی شرایط فروش دو باشگاه را طی اطلاعیه‌ای اعلام خواهد کرد.

خادم درباره محدودیت‌های فروش این باشگاه‌ها بیان کرد: این محدودیت درباره مسایل مالی و حقوقی افراد است که در حوزه وزارت ورزش نیست.