به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، جابر بهروزی ملی پوش وزنه برداری با اشاره به مسابقات اینچئون و نا کامی‌اش در این تورنمنت، اظهارکرد: در آن زمان که وزنه ها از دستم رها می‌شد آن روز، روز من نبود و واقعا بد کار کردم، البته در کنار این دقیقا دو هفته قبل از اعزام به مسابقات اینچئون برای چکاپ کامل به دکتر مراجعه کردم که متاسفانه دکترم به من گفت که یک بیماری مادر زاد قلبی دارم و نباید به این رشته ورزشی ادامه دهم که موضوع بیماری‌ام نیز کمک کرد تا نتوانم نتیجه لازم را بگیرم.

وی در مورد بیماری‌ قلبی‌اش افزود: پس از بازگشت از اینچئون دکترم به من گفت که دریچه‌های دهلیزت گشاد هستند و ورزش سنگین برای تو مضر است و پزشک اعلام کرد که باید عمل جراحی باز روی قلبم انجام شود تا شاید بتوانم به رشته ورزشی‌ام ادامه دهم.

ملی پوش وزن 69 وزنه برداری در پاسخ به این سوال که چرا در حال حاضر عمل جراحی‌اش را انجام نمی‌دهد؟ افزود: من می‌خواهم بعد از مسابقات جهانی عمل کنم، زیرا 2هفته تا شروع مسابقات نمانده است، البته به مربیانم وضعیتم را گفته‌ام و آن‌ها از من انتظار مدال ندارند و می‌خواهند که به تیم ملی کمک کنم و افتخار می‌کنم که در تیم ملی حضور داشته باشم.

بهروزی به اشتباه فدراسیون در برگزاری چنین مسابقاتی لیگ وزنه برداری قبل از مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: در گذشته رکورد گیری نمی‌شد و همان رکورد‌های قبلی برای مسابقات جهانی در نظر گرفته می‌شد و همه رکورد گیری‌ها در تمرینات تیم ملی بود، برگزاری دور دوم لیگ برتر وزنه برداری 14روز قبل از مسابقات جهانی برای ملی پوشان مناسب نیست و شرایط مسابقه خیلی خطرناک است و با ماکسیمم تمرینات تفاوت زیادی دارد و شاید کسی مصدوم شود.

جابر بهروزی در مورد وضعیت روحی و روانی‌اش گفت: در حال حاضر با این وضعیت بیماری‌ام از لحاظ روحی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برم و امیدوارم بیماریم هر چه سریع‌تر بهبود یابد.