ماریو بالوتلی با ابراز خرسندی از عقد قرارداد با لیورپول فاش کرد از تصمیم خود برای پیوستن به روسونری در ماه ژانویه سال 2013 پشیمان است.

سوپرماریو در سال 2012 پس از آنکه با روبرتو مانچینی، سرمربی وقت منچسترسیتی اختلاف پیدا کرد و جنجال‌های فراوانی در زمان حضورش در ورزشگاه اتحاد به راه انداخت، انگلیس را به مقصد وطن خود ترک کرد تا به تیمی که از کودکی طرفدار آن بوده ملحق شود هرچند به جز چند ماه ابتدایی او نتوانست انتظارات را در میلان برآورده کند و حالا پس از 18 ماه حضور در ایتالیا او دوباره به فوتبال انگلیس برمی‌گردد، جایی که معتقد است اصلاً نباید آن را ترک می‌کرد.

بالوتلی 24 ساله در گفت‌وگو با سایت باشگاه لیورپول اظهار داشت: واقعاً خوشحالم. از مدتی پیش در خصوص انتقال من به لیورپول مذاکراتی را آغاز کرده بودیم و من خوشحالم که اکنون به لیورپول ملحق شده‌ام. لیورپول یکی از بهترین تیم‌های انگلیس است و سطح فوتبال این تیم بالاست.

سوپرماریو افزود: لیورپول تیمی فوق‌العاده است که از بازیکنان جوان ساخته شده است و به همین دلیل من اکنون در این تیم هستم. از بازگشت به فوتبال انگلیس خوشحالم و معتقدم که رفتنم از انگلیس اصلاً کار اشتباهی بود. درست است که خودم خواستم به ایتالیا برگردم اما اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که رفتنم کار اشتباهی بود. فوتبال انگلیس کلاً در سطح بالاتری قرار دارد و فوتبالی زیباست.

بالوتلی در خصوص اهدافی که برای خود در لیورپول در نظر گرفته است، گفت: می‌خواهم به همراه این تیم یک بار دیگر لیگ قهرمانان را ببرم، چون در قهرمانی قبلی (به همراه اینتر) من هیچ سهمی نداشتم و فقط در تیم بودم. اکنون اما می‌خواهم به لیورپول کمک کنم قهرمان لیگ قهرمانان شود.

مهاجم تیم ملی ایتالیا در ادامه به استقبال گرم هواداران لیورپول از او اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار چنین استقبالی را نداشتم، چون من همیشه (در دوران حضور در منچسترسیتی) مقابل لیورپول بازی کرده‌ام و هر بار هواداران این تیم با من رفتار خوبی نداشتند اما این طبیعی است. این هم بخشی از فوتبال است. حالا اما من برای تیم‌شان بازی می‌کنم و می‌توانم انتظاری را که آنها از من دارند، حس کنم. آنها از ورود من به تیم‌شان خوشحالند و من از هم این موضوع خوشحالم. بازی در لیورپول هیجان‌انگیز است اما قرار گرفتن مقابل آن کار سختی است.

بالوتلی با قرمزپوشان مرسی‌ساید قراردادی سه ساله بسته است و یکشنبه هفته آینده، زمانی که مردان برندان راجرز در هفته سوم لیگ برتر میزبان تاتنهام هستند می‌تواند اولین بازی‌اش را برای تیم جدید خود انجام دهد.