به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که فردا دیدار سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.


یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: فردا بازی حساس و سختی با پرسپولیس داریم. با توجه به شرایط دو تیم، هم ما و هم پرسپولیس به دنبال برد هستیم و با پیروزی هم می‌توانیم جهش قابل توجهی در جدول داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به تغییراتی که داشتیم دیر به هماهنگی رسیدیم اما مقابل تیمی به میدان می‌رویم که شبیه خودمان است. پرسپولیس در بازی فردا (جمعه) میزبان و از حمایت هوادارانش برخوردار است. با توجه به مشکلات زیادی که در این باشگاه وجود داشته و همچنین مشکلی که برای پیام صادقیان به وجود آمده، کار ما برای دیدار فردا سخت‌تر خواهد بود. بازی با پرسپولیس همیشه سخت است اما امیدوارم بازیکنان‌مان عملکرد خوبی داشته باشند.

گل‌محمدی در خصوص اینکه تیمش برای دیدار با پرسپولیس چند بازیکن محروم و مصدوم دارد، اظهار داشت: بازیکن محروم نداریم اما دو بازیکن مصدوم داریم. رجب‌زاده چند روزی است که با ما تمرین می‌کند ولی حسن‌زاده دستش را عمل کرده و فعلاً نمی‌تواند در خدمت ذوب‌آهن باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به گلایه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر اینکه یکی از کمک داوران دیدار فردا با پرسپولیس همشهری دایی است، تأکید کرد: من از این مسئله اطلاعی ندارم و فکر نمی‌کنم هیچ داوری چنین کارهایی انجام بدهد. جامعه داوری ما شریف هستند و درست نیست که این صحبت‌ها را در خصوص‌شان انجام دهیم. باید به داوران جدید اعتماد کنیم. شاید آنها مشکلاتی در داوری‌شان داشته باشند اما نباید به این صحبت‌ها توجه کنیم.