به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دایی بعد از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با امیر خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش گفت: صحبت هایی که امروز مطرح شد در مورد برنامه های بلندمدت است که الان به هیچ عنوان اجرایی نیست. تمام حرف ها درست است اما دردی از پرسپولیس دوا نمی کند. تمام این صحبت ها مانند واقعیت است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد خاصی دارید، اظهار داشت: پیشنهاد خاصی ندارم، روشی که خادم در نظر گرفته به نظرم محتمل ترین راه باشد که پرسپولیس از این وضعیت خارج شود تا بتواند در مسابقات آینده موفق شده و دل هواداران را شاد کند. همانطور که گفته شد ما کاری به گذشته پرسپولیس نداریم. حال و آینده مهم است و آینده ای که پیش روست و تیم باید برای سال آینده بسته شود. ما باید در بازی های آخر نتیجه خوب بگیریم و با توجه به اینکه در جام باشگاه ها سه سهمیه داریم باید قهرمان یا نایب قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا شما موافق واگذاری این باشگاه به پیشکسوتان هستید، عنوان کرد: متاسفانه باید واقعیت ها را قبول کنیم. این پیشکسوتان چگونه می تواند اداره کنند. شما از رده های سنی تا هزینه های تیم بگیرید آنها چگونه می توانند از کجا بیاورند. ترکیه به باشگاه هایش پول داد و کمک کرد اما الان مشکل این است که بتوانیم باری از دوش دولت برداریم به خاطر همین جلسات تشکیل می شود. الان چنین فضایی وجود ندارد. با این همه مشکلات این موضوع نشدنی است و دولت دغدغه های مهم تری از فوتبال دارد که باید به آن بپردازد. دولت الان نمی تواند به این مباحث وارد شود. اجازه دهیم کارشان را انجام دهند.

دایی در پایان در پاسخ به این سؤال که قرار بود یک نفر به هیأت مدیره اضافه شود آیا این موضوع امروز مطرح شد، گفت: نه چنین حرفی زده نشده است.