به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان نشست هم اندیشی پیشکسوتان این باشگاه با امیررضا خادم و دیگر مسئولان وزارت ورزش برای حل مشکلات پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث اصلی ما درباره شرایط کنونی پرسپولیس بود و پیشسکسوتان عزیز هم پیشنهاداتی داشتند که بیشتر آن ها صحبت از برنامه های چند ساله می کردند اما شرایط پرسپولیس به گونه ای نیست که بتوان این برنامه های چند ساله را در حال حاضر انجام داد. هرچند که صحبت شان کاملا درست بود اما در وضعیت فعلی این برنامه های بلندمدت برای پرسپولیس سودی ندارد.

دایی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد خودتان برای برون رفت از این وضعیت چیست، گفت: من پیشنهاد خاصی ندارم. به نظر من روشی که آقای خادم برای حل این مشکلات در پیش گرفته، محتمل ترین و عملی ترین راه است و شاید با همین پیشنهادها بتوان در مسابقه های آتی شرایط پرسپولیس را بهتر کرد و ان شاءالله تیم هم نتایج خوبی بگیرد و هواداران را خوشحال کند.

او در ادامه گفت: ما کاری به گذشته باشگاه پرسپولیس نداریم. برای ما حال و آینده مهم است. الان بهترین زمان را داریم که تیم برای سال بعد بسته شود. باید در سه بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و با توجه به اینکه سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان به سه تیم کاهش یافته، باید تلاش کنیم حداقل نایب قهرمان شویم و این خیلی کار ما را سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره پیشنهادهای پیشکسوتان این باشگاه در نشستی که برگزار شد گفت: متاسفانه باید بگویم که ما باید واقعیت ها را قبول کنیم. سوال من این است که ما چگونه می خواهیم کل هزینه های باشگاه را در رده های مختلف تامین کنیم. پیشکسوتان عزیز ما چگونه می خواهند ۳۰ میلیارد برای هزینه های باشگاه فراهم کنند؟ در این جلسه درباره کاری که برای باشگاه های ترکیه انجام شد، صحبت هایی به میان آمد، اما دولت ترکیه خیلی به باشگاه های این کشور با وام های آنچنانی کمک کرد اما در حال حاضر در کشور ما چنین فضایی وجود ندارد. دولت ما در حال حاضر دغدغه های خیلی مهم تری نسبت به فوتبال دارد و اصلا نمی تواند به چنین مباحثی وارد شود. کارهای مهم تری برای انجام دادن وجود دارد و ما هم نمی توانیم توقع بیجا از دولت داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست درباره انتخاب یکی از پیشکسوتان برای عضویت در هیات مدیره باشگاه صحبتی شد یا خیر، گفت: نه اصلا صحبتی درباره این موضوع به میان نیامد و دیگر وقت نشد که بحث به اینجا برسد.