به گزارش پارس به نقل از مهر، مهرداد پولادی درباره بازگشتش به میادین فوتبال پس از مدت ها مصدومیت اظهار داشت: خدا را شکر بعد از یک سال با شرایط خوبی دوباره به میادین برگشتم و جا دارد از تمام کسانی که برای من زحمتی را کشیدند تشکر کنم. وی افزود: تعداد زیادی برای من زحمت کشیدند، مخصوصا دکتر مناف جراح متخصص و دوستان عزیز و پیشکسوتان پرسپولیس و مسئولان تیم ملی و کادر فنی پرسپولیس همچنین کادر پزشکی تشکری ویژه داشته باشم. این عزیزان برای من خیلی زحمت کشیدند و فقط می توانم به آنها بگویم که انشاءالله سعی می کنم زحمات تان را جبران کنم.

پولادی تاکید کرد: البته همین جا باید از کادر پزشکی استقلال نیز مخصوصا کلینیک این باشگاه دکتر نوروزی و دوستانش نیز تشکر ویژه داشته باشم که برای من سنگ تمام گذاشتند. همچنین خانواده خوبم که یار و یاور من بودند که خدا را شکر توانستم بعد از یک سال دوباره روزهای سخت را پشت سر بگذارم و دوباره این روزهای خوب را طی کنم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه الان در بهترین شرایط ممکن حضور دارم و مطمئن باشید هر روز که از بازی کردنم بگذرد راحت تر می توانم خواسته های کادر فنی را برآورده کنم. به همین دلیل از علی دایی تشکر می کنم که در این شرایط به من اطمینان کرد و امیدوارم پاسخ خوبی به اطمینان ایشان بدهم. بالاخره یک سال است که بازی نکرده بودم و طبیعی بود کمی در اوایل بازی دچار مشکلات شوم اما خوشبختانه در اثر مرور زمان همه مشکلات برطرف شد و امیدوارم رضایت هواداران را به دست آورده باشم.

پولادی در پاسخ سوالی که به نظر شما چرا اینقدر کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شد، گفت: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط خاص و حواشی دارند که کم هم نیست. متأسفانه امسال بد موقعی حاشیه ها به سراغ پرسپولیس آمد. متأسفانه هر چه به روزهای حساس و پایان لیگ نزدیک شدیم حواشی بیشتر از دیروز شد و این به تیم ما ضربه زد. همین موضوع باعث شد ما امتیازهای حساسی را از دست بدهیم اما خوشبختانه الان همه چیز را دور انداختیم و شرایط مان بهتر است.

وی افزود: الان ما در کورس قهرمانی هستیم و باید در این سه بازی با تمام وجود به میدان برویم و فقط به برد فکر کنیم. ما اگر ببریم دیگر همه چیز دست خدای بزرگ است که ایشان به ما لطف کنند و ما دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ سوالی در مورد اینکه آیا تو کمترین دریافتی را از پرسپولیس داشتی یا خیر، گفت: جالب است بدانید من از پرسپولیس دریافتی نداشتم، به نظرم به آقای مایلی کهن اطلاعات غلط دادند و ایشان نباید این طور ندانسته صحبت کند. شاید برخی بازیکنان ۵ درصد یا ۲۰ درصد گرفته باشند اما آقایان من یک درصد هم از این تیم پول نگرفتم. تازه جالب است بدانید از فصل قبل هم طلب های زیادی دارم اما متأسفانه باید الان خیلی حرف ها را که در دلم نگه داشتم بزنم.

وی افزود: متأسفانه برخوردی با من کردند که واقعا جای تأسف داشت. یعنی کار به جایی کشید که به صورت علنی به من گفتند چون مصدوم هستی حق نداری هیچ پولی از باشگاه بگیری. من ۱۲ ماه دندان روی جگر گذاشتم و هیچ حرفی نزدم و همه چیز را گذاشتم تا در بازی با صبا با دستور کادر فنی به میدان بروم و به آنها بگویم دوباره پولادی برگشت.

وی ادامه داد: الان به نظرم حقم است که حق و حقوق مرا بدهند اما آقایان بدانند پولادی در کوچه و خیابان یا خانه مصدوم نشد بلکه من را باشگاه پرسپولیس و پزشک این تیم من را مصدوم کرد و باید این را عزیزان می دانستند. به نظرم رفتاری که با من کردند از نامردی و ناجوانمردی هم بیشتر بود که واقعا نمی دانم باید چه حرفی در این باره بزنم.

پولادی درباره سه بازی آینده قرمزپوشان نیز، گفت: ما شرایط بسیار سختی داریم اما فقط باید به بازی های خودمان اول نگاه کنیم. حق ندارید به هیچ عنوان امتیاز از دست بدهید و باید در سه بازی آینده با تمام وجودمان بازی کنیم تا برنده شویم و انشاءالله از آن طرف اتفاقاتی بیفتد که برای ما خوب باشد. همانطور که این هفته بالانشینان امتیازهای لازم را از دست دادند و باعث شد ما هم بهترین استفاده را از این فرصت کنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ سوالی که چه کسانی با تو خوب رفتار نکردند، یادآور شد: خودشان بهتر می دانند که چه کسانی هستند هیچ حرفی با این عزیزان ندارم. من کارم فوتبال است و با فوتبال زندگی می کنم و با فوتبالم با همه صحبت می کنم.

وی افزود: خیلی ها فکر می کردند مهرداد پولادی تمام شد، دیگر نمی تواند برگردد ۱۲ ماه هر چه توانستم گفتم اما من هم همه چیز را با سکوت در دلم نگه داشتم و گذاشتم روزی که خوب شوم و دایی به من اطمینان کند و به میدان بروم. البته در بازی با فولاد هم شرایطم بسیار عالی بود اما دچار یک بدشانسی بسیار عجیب شدم که شاید آن هم تقدیر و خواست خدا بود اما بالاخره در بازی با صبا به میدان آمدم و خدا را شکر که روسفید بیرون آمدم و توانستم جواب بی مهری ها را بدهم. همین جا جا دارد از کادر فنی پرسپولیس و هر کسی که برای من زحمت کشید به عنوان یک برادر کوچک تشکر کنم و انشاءالله بتوانم در سه بازی آینده با تمام وجودم به پرسپولیس کمک کنم. چون دوست دارم در جام جهانی هم با بازی های خوب در پرسپولیس به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار به میدان بروم.

پولادی در پایان درباره برخورد هواداران با خودش و لقب بازیکن باغیرت به وی، گفت: هواداران همیشه به من لطف داشتند و دار و ندار من این هواداران هستند که من را همیشه شرمنده خودشان کردند. شاید اگر به عشق آنها نبود من الان شرایطم اینقدر خوب نبود خدا را شکر می کنم و همیشه به این هواداران افتخار می کنم واقعا من را سورپرایز کردند و مطمئن باشند هر کاری از دستم بربیاید برای آنها در کنار همه بچه ها و کادر فنی انجام می دهم. البته بچه ها هم تا الان دیگر مسائل مالی را فراموش کردند و می بینید چگونه با تمام وجود به پرسپولیس خدمت می کنند.