به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پس از برگزاری ۴ دیدار از هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۵: ۳۰ فردا (چهارشنبه) استقلال در انزلی میهمان ملوان خواهد بود تا بازی پنجم این هفته محملی باشد برای رویارویی تیم هفتم جدول رده بندی و استقلالی که با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به فولاد خوزستان در رده دوم قرار دارد. استقلال که پیش از این دیدار چند روزی در جزیره کیش اردو زده بود در دیدار با قوی سپید انزلی به دنبال پیروزی، تثبیت صدرنشینی و در نهایت برداشتن گامی دیگر به سوی قهرمانی است. شرایط بالای جدول به نحوی است که تیم های مدعی برای قهرمان شدن باید تمام بازی های باقی مانده را ببرند. امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی آبی پوشان و فردی که بیش از هر مربی دیگری قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده به خوبی از این قاعده خدشه ناپذیر آگاه است و چه بسا بر همین اساس هم بوده که با استفاده از فرصت و موقعیت پیش آمده، بازیکنانش را به اردو برد.

ملوان بازی هفته گذشته خود در لیگ برتر را در اهواز به یکی از جدی ترین مدعیان عنوان قهرمانی یعنی فولاد واگذار کرد و از سوی دیگر استقلالی ها هم موفق شدند در چارچوب دیدارهای هفته بیست وششم در ورزشگاه آزادی سایپای نارنجی پوش را شکست دهند.

ملوانان در فصل جاری با وجود نوسانات مدیریتی به لطف توانایی فنی دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی، موقعیت مطلوبی دارند و در صورت پیروزی بر میهمان آبی پوش خود حتی می توانند موقتاً هم که شده جای تراکتورسازی را در رده ششم جدول بگیرند.

شام خوردن ۲ سرمربی لیگ برتری در ملا عام اگرچه رویداد چندان ملموسی در فوتبال ما محسوب نمی شود اما موضوعی هم نیست که بتوان بر اساسش گمانه زنی های عجیب و غریب کرد با این حال واکنش مالک باشگاه ملوان به آن موجب شده مسئله شکل رسانه ای گسترده ای به خود بگیرد و خواه، ناخواه رویارویی این ۲ مربی مورد توجه ویژه باشد.

استقلال بعد از مدت ها نتیجه گرایی صِرف در دیدار گذشته خود برابر سایپا علاوه بر پیروزی، موفق به ارائه فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند هم شد تا شاید گرایش به این نوع بازی بتواند در هفته های پایانی هواداران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند.

تیم فوتبال استقلال در فصل ۸۰ -۸۱ در اولین دوره لیگ برتر جام قهرمانی را در آخرین روز در انزلی از دست داد و حالا نمی خواهد دوباره این خاطره تلخ برایش تکرار شود. باید دید آیا شاگردان قلعه نویی می توانند در انزلی گام بلندی برای قهرمانی بردارند یا خیر.