به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رحمان احمدی شرایط تیم سپاهان را در آستانه دیدار حساس این تیم با مس کرمان در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال را تشریح کرده و از شانس قهرمانی زردپوشان گفت. او در این گفت وگو که در زیر می آید به سوالاتی در خصوص تیم ملی نیز پاسخ داد.

**: در خصوص بازی با مس چه صحبتی داری؟

مس به جهت حضور در پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارد در طرف مقابل هم ما می جنگیم تا با کسب ۳ امتیاز در کورس بمانیم و شانس های قهرمانی مان را زنده نگه داریم.

**: اینکه مس در جام حذفی قهرمان نشد کارتان را در کرمان برای کسب امتیاز دشوار نخواهد کرد؟

بالاخره مس چه قهرمان حذفی می شد، چه قهرمان نمی شد در بازی مقابل سپاهان با تمام وجود ظاهر می شد، چون برای بقا در لیگ و فرار از سقوط باید در دیدار مقابل ما و دیگر بازی های باقی مانده از لیگ برتر پیروز شود. بدون شک نتیجه فینال جام حذفی تاثیری روی عملکرد مس در دیدار با سپاهان نخواهد داشت و این تیم مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد.

**: نمی ترسی که مس مانند دیدار با استقلال این بار در مقابل سپاهان شگفتی خلق کند؟

بازی مس و استقلال در جام حذفی بود و جام حذفی هم جام شگفتی ها است اما اگر به مس ببازیم صددرصد به ضررمان خواهد بود و جای جبران هم نخواهد داشت.

**: با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی حسرت ناکامی در این رقابت ها را نخوردی؟

ما در نیم فصل اول روی بحث تمام کنندگی با مشکلاتی مواجه بودیم به همین دلیل بازی با صنعت نفت آبادان را واگذار کردیم اما افسوس نخوردیم، چون امیدمان به آینده است.

**: ۴ امتیاز کمتر با ۲ تیم بالای جدول برای سپاهان قابل جبران است؟

ما باید حواس مان فقط به دیدارهای خودمان باشد و امیدوار به لغزش تیم های بالاتر باشیم. مسلماً این گونه می توانیم به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشیم اما اگر تیم های بالاتر از ما ببرند دیگر هیچ امیدی نخواهیم داشت.

**: در مورد درخشش دانیال داوری در تیمش چه نظری داری و این موضوع را تهدیدی برای جایگاه خود در تیم ملی نمی دانی؟

برای من در وهله اول عملکرد خودم و جایگاه تیمم مهم است. در هربازی سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و دیگر مسائل به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد.

**: اما این پاسخ پرسش ما نبود…

من فکر می کنم فقط بازی کردن در بوندس لیگا ملاک حضور در تیم ملی نبوده و کافی نیست بلکه کیفیت و جایگاه یک تیم است که وضعیت بازیکنان و قدرت آنها را مشخص می کند.