به گزارش پارس به نقل از مهر، طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد درگیری سیاوش اکبرپور بازیکن تیم فوتبال استقلال در یکی از بیمارستان های تهران منتشر شده که در یکی از این خبرها عنوان شده علی فتح الله زاده در تماس با مدیر این بیمارستان خواهان پایان دادن به این ماجرا شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال هرگونه تماس با مدیر یا مسئولان این بیمارستان را تکذیب کرد و گفت: متاسفانه اخباری در این مورد منتشر شده که به هیچ عنوان صحبت ندارد و بیشتر در جهت تخریب باشگاه استقلال مطرح شده است.

فتح الله زاده ادامه داد: بنده تا امروز هیچگونه تماسی با مدیر، پزشک و یا سایر مسئولان این بیمارستان در مورد درگیری بازیکن استقلال نداشته ام و اعتقاد دارم اگر تخلفی صورت گرفته قطعا قانون به آن رسیدگی خواهد کرد و طرفین می توانند از طریق مراجع قانونی مشکل خود را پیگیری کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکنان کمکی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: قرار است تکلیف ایمان مبعلی برای حضور در استقلال امروز مشخص شود. کادر فنی هم تاکنون در مورد بازیکن دیگری با بنده صحبت نکرده و کماکان منتظر پاسخ مسئولان تیم استقلال صنعتی هستیم.