به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی در پایان تمرین امروز (جمعه) سرخپوشان اظهار داشت: خوشبختانه بعد از ۳ روز امروز تمرینات خود را انجام دادیم و این تصمیمی بود که بازیکنان گرفتند و مطمئناً این تصمیم می تواند تبعات مثبت و منفی زیادی برای ما آنها داشته باشد. وی در ادامه افزود: متاسفانه این هفته را از دست دادیم. مسئولان قول داده بودند که کمک مان کنند اما ما تنها هستیم و کسی پشت مان نیست. از وزارت ورزش سوال کنید که چه کسی باید به ما کمک کند. این تیم برای دولت است اما ما را به امان خدا رها کرده اند و باید بگویم دست آقای پروین درد نکند که آمد با بازیکنان صحبت کرد و او هم اعلام کرد که تنها است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش تصمیم گرفته اند به عشق مردم بازی کنند گفت: آنها دوست دارند با تمام وجود تلاش کنند. روزهای خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و این تنهایی به ما ضربه زد. من اکنون حس می کنم که تازه فوتبال را آغاز کرده ام و انگار که در اردبیل هستم.

دایی با تاکید براینکه مدیریتی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد، افزود: ما فقط به مردم فکر می کنیم و به عشق آنها بازی های باقی مانده را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه وزارت ورزش اعلام کرده است پولی به باشگاه پرسپولیس نمی دهد، عنوان کرد: این تیم برای دولت است و آنها باید به ما کمک کنند. اگر تیم برای دولت نبود آنها حق داشتند که این حرف را بزنند اما وقتی که باشگاه پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار نمی کنند دولت باید جوابگو باشد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است، اظهار داشت: شاید آنهایی که این حرف ها را می زنند از فوتبال چیزی نمی دانند و گویا آقای گودرزی مشاوران خوبی ندارد که این حرف ها زده می شود. پرسپولیس و استقلال برای مردم هستند و دولت باید به فکر هواداران و مردم باشد. نمی دانم این چه صحبت هایی هستند که می کنند و چرا به تیم ما کمک نمی کنند.

دایی با اشاره به اینکه به وزیر ورزش اطلاعات غلط داده می شود و مشاوران او خوب نیستند، گفت: اگر پرسپولیس را نمی خواهند اعلام کنند که این تیم را نمی خواهیم و آن را به بخش خصوصی واگذار کنند. ما دوستان زیادی داریم که می توانند پرسپولیس را خریداری کرده و به آن بودجه وارد کنند. خواهشم این است که اگر پرسپولیس را نمی خواهند اعلام کنند تا ارگان های خصوصی وارد عمل شوند و امتیاز تیم را بخرند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که پرسپولیس دولتی است و متولی آن وزارت ورزش و جوانان است باید به این تیم پول بدهند. تا آن زمان که این تیم به بخش خصوصی واگذار شود وظیفه آنها است که حمایت کنند و نباید منت بگذارند.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد دوباره از وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: معتقدم وقتی این صحبت ها انجام می شود که به پرسپولیس کمک نمی شود یعنی به وزیر ورزش اطلاعات غلط داده اند و آقای گودرزی مشاوران خوبی ندارد. اگر آنها در مقام مسئولیت هستند نباید جوابی بدهند. باز هم می گویم ما دوستانی داریم که می توانند این تیم را بخرند و اگر قرار به واگذاری پرسپولیس باشد افراد زیادی هستند که می توانند این تیم را در اختیار بگیرند.

وی افزود: مشکلات پرسپولیس از عدم مسئولیت پذیری مسئولان وزارت ورزش سرچشمه می گیرد. این صحبت ها با وزیر ورزش و جوانان بیگانه است چون آقای گودرزی تحصیلات آکادمی ورزش دارد و به نظرم او باید فکری به حال پرسپولیس و استقلال کند.

دایی در خصوص ناراحتی اش از خبرنگاران و درگیری که در تمرین امروز پیش آمد، عنوان کرد: متاسفانه هر کسی دوربین دستش می گیرد هر کاری می خواهد انجام می دهد. این خبرنگار سوالش را به صورت کاملاً حاشیه ای، جهت دار و باخنده طرح کرد و به این دلیل از او ناراحت شدم. این خبرنگار سوال کرد که آمدن پروین تاثیری در تمرین کردن بازیکنان داشت که باید بگویم اینطور نیست و آمدن آقای پروین تاثیری در تمرین کردن بازیکنان ما نداشته است.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: آقای پروین به تمرین آمد و با بازیکنان صحبت کرد و حتی شاید با صحبت های او بازیکنان نباید تمرین می کردند، چون آقای پروین صحبت هایی را انجام داد و همه چیز را تمام کرد که این مشکلات حل نخواهد شد. دست آقای پروین درد نکند، چون به تمرین آمد و یکسری از واقعیت ها را به صورت صادقانه گفت. ایشان صادقانه گفت پولی نیست و به نوعی صحبت های مرا هم تایید کرد. به ایشان قول داده بودند که پول بدهند اما گویا پولی وجود ندارد که در اختیار باشگاه قرار گیرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: خبرنگاران چند ماه است که در تمرین هستند اما تا به حال کسی چنین سوالی را با خنده های بی جا طرح نکرده بود و من از این موضوع ناراحت شدم.