به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان این که سمت جدیدش در ستاد کل نیروهای مسلح است، از کناره گیری اش از هیات مدیره باشگاه خبر داد.

محمد رویانیان که به دانشگاه پرسپولیس رفته بود در جمع خبرنگاران در این باره گفت: من دلم با پرسپولیس و دانشگاه پرسپولیس بوده و هست، چون بزرگان بسیاری به اینجا آمدند و خدمت کردند. امروز سر زده به اینجا آمدم. خوشحالم که یک بار دیگر بعد از ۳۵ سال توفیق پیدا کردم که در لباس سربازی نظام و به عنوان سرباز کوچک مقام معظم رهبری به عنوان خدمتگذار ایشان در ستاد کل نیروهای مسلح وظیفه جدیدی را آغاز کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که هنوز هم خودش را پرسپولیسی می داند یا نه؟ بیان کرد: من پرسپولیس را دوست دارم، ولی الان باید از تیم ملی حمایت کرد. امروز کفاشیان، تاج و برخی مسئولان وزارت ورزش و جوانان را دیدم و گفتم حاضرم هر آنچه در این دو سال را آموختم به مسئولان نظام منتقل کنم و بگویم که چه ظرفیت و چه مشکلاتی وجود دارد. من به آنها توصیه کردم که بد استقبال و بد بدرقه نباشید و به مدیران غیر ورزشی اجازه دهید بیایند و کمک کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: دولت باید ورزش را رها کند و باشگاه ها خصوصی شوند. اگر این اتفاق بیفتد باشگاه ها بهره وری خواهند داشت. همچنین می خواهم اگر در این دو سال کوتاهی شده از هواداران پرسپولیس و استقلال عذرخواهی کنم. از آنها می خواهم که مرا حلال کنند.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که آیا بازی های پرسپولیس را پیگیری می کند؟ اظهار کرد: بازی آخر پرسپولیس را دیدم. خوب بود. مدام هم برایش دعا می کردم تا ببرد. از این به بعد بیشتر دعا خواهم کرد.

وی با بیان این که به عنوان رییس ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح انجام وظیفه می کند، در مورد شایعه بازنشستگی، توضیح داد: شایعات زیادی وجود دارد. من به لطف ریاست ستاد کل نیروهای مسلح بازنشستگی ام منتفی شده است. خدمت من ۹ روز دیگر وارد ۳۶ سال می شود. من در اینجا می خواهم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها و همه خبرنگاران بزرگوار تشکر کنم. انتظارم از وزارت ورزش و جوانان و دولت این است تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ملی ببینند و بدانند این دو برای کل ایران هستند. با مطالعه صحیح و استفاده از نظرات کارشناسانه چالش های خصوصی سازی آن را برطرف سازد. این دو می توانند نماد اخلاق باشند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد اتومبیل های توقیف شده بازیکنان پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: این مشکل حل خواهد شد. امروز بخش عمده ای از آنها را پرداخت کردیم، اما یکی، دو نفر را به دلیل این که خلاف کرده اند نگه خواهیم داشت. باید بررسی کنیم و سپس کارشان را انجام دهیم، البته نباید من این را می گفتم. این دو بازیکن مصاحبه خلاف کردند و چیزهایی هست که هنوز نگفته ام. هر چند من به این مشکل تعهدی ندارم، اما به دنبال پیگیری اتومبیل های توقیف شده هستم.

رویانیان در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به سمت جدیدش در ستاد کل نیروهای مسلح هنوز هم به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس خواهد بود یا نه؟ گفت: دیگر در هیات مدیره پرسپولیس نیستم و دیگر نیازی نیست که باشم چون تکلیفم جای دیگری است. من ساختاری در باشگاه ایجاد کردم که پرسپولیس روی پای خودش بایستد.

وی در مورد پیگیری بازی پرسپولیس و رئال نیز عنوان کرد: هواداران نگران این مساله نباشند. من ساز و کار ایجاد کرده ام تا برای انجام این بازی پیگیری های لازم ایجاد شود. مطمئن باشید که باشگاه قائم به فرد نیست.

رویانیان در پایان نیز درباره شایعاتی که پیرامون فرد پیگیر کننده بازی پرسپولیس و رئال مادرید وجود دارد، تاکید کرد: نباید به دنبال این مسائل باشیم. کسی که از طرف باشگاه پرسپولیس این موضوع را پیگیری می کند همکار سابق شماست.