به گزارش پارس به نقل از گل، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس براساس MRI صورت گرفته روی پای امید عالیشاه اعلام کرد این بازیکن دچار پاره گی همسترینگ شده و به این ترتیب تا چند هفته دور از میادین خواهد بود. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پزشک این تیم گفت: با توجه به MRI انجام شده روی پای عالیشاه این مصدومیت نشان از پاره گی همسترینگ دارد. این پاره گی در همان عضله ولی در بخش دیگری از آن روی داده و ارتباطی به آسیب دیدگی قبلی وی ندارد. البته از نظر پزشکی یک قانون است که احتمال بروز این آسیب دیدگی در عضله ای که قبلا دچار آن بوده تا مدتی بالا خواهد بود.

وی ادامه داد: البته پاره گی عضله همسترینگ عالیشاه تفاوت دیگری هم با آسیب دیدگی قبلی وی دارد. دفعات قبل پاره گی کامل بود اما اینبار اتصال در بخش هایی وجود دارد و پاره گی بریده بریده است و خفیف تر محسوب می شود.

کادر پزشکی پرسپولیس با اعلام اینکه عالیشاه در بازی با سپاهان حضور ندارد، عنوان کرد که این بازیکن باید چند هفته ای برنامه های درمانی از جمله فیزیوتراپی را دنبال کند. عالیشاه در تمرین بعد از ظهر امروز پرسپولس که ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد حضور یافت و برای دقایقی با کادر فنی و پزشکی صحبت کرد.