به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی دغاغله با اشاره به بازی جمعه هفته جاری در مقابل نفت تهران، اظهار کرد: بازی سختی در مقابل نفت تهران پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه ملوان تاکنون در لیگ برتر موفق به شکست نفت تهران نشده است، افزود: امیدواریم با همت بازیکنان و حمایت تماشاگران بتوانیم همانطور که طلسم نبردن سپاهان را شکستیم این بازی را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

مهاجم ملوان درباره بازی روز یکشنبه مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بسیار خوب، جذاب و تماشاگر پسندی بود و هر دو تیم می توانستند برنده بازی شوند.

وی به صحنه گل که تصمیم گرفت توپ را راهی دروازه تراکتورسازی کند اشاره کرد و افزود: من منتظر اعلام پنالتی از سوی داور بودم و به نظرم این گلر حریف بود که روی احمد آهی خطا کرد به طوری که بینی بازیکن ما شکست و راهی بیمارستان شد، بنابراین لازم نبود توپ را بیرون بزنم.

دغاغله با اشاره به اینکه خطایی رخ نداده بود که بخواهم توپ را بیرون بزنم یادآور شد: اگر توپ را بیرون می زدم تمام تلاش بازیکنان تیم هدر می رفت.

وی ادامه داد: اگر می دیدم دروازه بان حریف واقعاً مصدوم شده توپ را بیرون می زدم اما اینگونه نبود.

این مهاجم با بیان اینکه در دو بازی اخیر ملوان توانسته است سه گل به ثمر برساند گفت: این امر محقق شد و از آنجا که بسیار تحت فشار بودم با زدن این گل ها کمی از فشار خارج شدم.

وی درباره اینکه آیا به قرار گرفتن در بالای جدول گلزنان لیگ برتر فکر می کند اظهار کرد: سخت است اما تلاشم را انجام می دهم که بیشتر به خاطر ملوان گلزنی کنم.

دغاغله درباره جدایی فصل گذشته از ملوان و حضور در صنعت نفت آبادان و بازگشت دوباره خود به انزلی تصریح کرد: رفتن من ربطی به مسائل مالی نداشت و صرفاً به خاطر مشکلات شخصی بود.

وی افزود: از آنجا که شرایط در ملوان مهیا بود تصمیم به بازگشت به ملوان گرفتم تا با تلاش و جدیت بتوانم به تیم ملی برسم.

بازیکن ملوان ادامه داد: یکی از دلایل برگشتنم به ملوان وجود هواداران بود زیرا آنها همواره به من لطف داشته اند و امیدوارم بتوانم محبت های آنها را جبران کنم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ درصد از مطالبات پرداخت شده و ۶۰ درصد باقی مانده است، گفت: انصافاً مدیریت جدید باشگاه برای پرداخت مطالبات تلاش کردند و چیزی را که تاکنون تعهد آنها بوده انجام دادند و از آنها سپاسگزارم.

دغاغله به رفتار خوب تماشاگران در بازی مقابل تراکتورسازی و احتمال بازگرداندن یک امتیاز کسر شده ملوان توسط کمیته انضباطی یادآور شد: دلیلی ندارد به خاطر فحاشی هواداران از تیم امتیاز کسر شود.

وی متذکر شد: هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم این رفتارهای خوب نه تنها در انزلی بلکه در تمام ورزشگاه ها تداوم داشته باشد و محدود به یک یا دو بازی نشود.

بازیکن ملوان درباره جایگاه ملوان در پایان فصل کسب خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم تا اینجای کار شاهکار کرده ایم.

وی تصریح کرد: اگر بازی های آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم می توانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شویم اما اگر نبردیم جایگاه بین ششم و هفتم می تواند بهترین نتیجه برای ملوان باشد.

دغاغله با اشاره به اینکه ملوان متعلق به مردم است، از تماشاگران خواست به حمایت های خود ادامه دهند و ملوان را تنها نگذارند.