به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی RANTS SPORTS مهرداد بیت آشور در حال پیوستن به تیم فوتبال ونکوور وایت کپس کاناداست.

این گزارش درباره شرایط بازیکن ایرانی حال حاضر سن خوزه نوشته است: در حال حاضر شرایط برای تیم ونکوور وایت کپس خوب پیش نمی رود و هواداران به آنچه می خواسته اند نرسیده اند. با این حال برخی خبرهای خوب جای خبرهای بد را گرفته اند. بر اساس اطلاعات رسیده ونکوور در آستانه امضای قرارداد با بازیکن سابق سن خوزه یعنی مهرداد بیت آشور است و این قرارداد به گذراندن تست پزشکی از سوی این بازیکن بستگی دارد.
با توجه به شرایط این تیم کانادایی انتقال بیت آشور می تواند خوب تلقی شود. این بازیکن ایرانی خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع مدافعان راست MLS ثابت کرده و در سن ۲۶ سالگی تاکنون ۸۷ بازی برای سن خوزه در این لیگ انجام داده است. او در این چهار سال بیشتر دقایق بازی اش را در پست اصلی اش بازی کرده است. او می تواند جایگزین خوبی برای بازیکنی که به تازگی بازنشسته شده یعنی لی یونگ پیو باشد و با ارسال های خطرناک خود تهدیدی برای حریفان ونکوور باشد.

علاوه بر این حضور بیت آشور در ونکوور وایت کپس می تواند یک بازیکن با تجربه بین المللی دیگر را به ترکیب این تیم اضافه کند. او تا به حال سه بازی برای تیم کارلوس کی روش انجام داده است. با توجه به این که ایران پیش از جام جهانی بازی های دوستانه زیادی را انجام خواهد داد و بیت آشور هم برای این تیم یک بازیکن مهم محسوب می شود، ونکوور از در اختیار گذاشتن بازیکن خود نگران نیست و بیت آشور هم فرصت اثبات خود به کارلوس کی روش را پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ دارد.