به گزارش پارس به نقل از جام، نحوه بازی استقلال در دربی صدای هواداران این تیم را درآورده است اما علی فتح الله زاده با یادآوری اینکه آبی ها صدرنشین لیگ هستند اعلام می کند که اگر استقلال نیاز به پیروزی داشت اکنون این مهم حاصل شده بود!

مدیرعامل استقلال می گوید: « ما اگر نیاز به برد داشتیم قطعا این مسابقه را می بردیم ولی اکنون با یک بازی هوشمندانه هم یک امتیاز گرفتیم و هم در صدر ماندیم. فاصله مان با خود پرسپولیس هم ۴ امتیاز شد. این پرسپولیس بود که نیاز به برد داشت و باید خود را به آب و آتش می زد. دفاع کردن هم یک تاکتیک است، ضمن اینکه نیت گل زدن هم داشتیم ولی نشد. کادرفنی ما کاملا به این بازی مسلط بود و از نظر فنی تیم را خوب توجیه کرده بود. از سویی از بچه ها خواسته بودند که محوطه جریمه را شلوغ نکنند تا رحمتی راحت کارش را انجام دهد. البته ما دو گل به هواداران خود بدهکاریم. »

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ناراحتی رویانیان از برنامه خارج از گود ۲۰: ۳۰ این واکنش را نشان داد: « ما بزرگوارانه عمل می کنیم اما کار این برنامه خیلی زشت بود. »

فتح الله زاده افزود: « به آقای ضرغامی این پیغام را می دهم که برادر عزیز من اگر برخی خدا و روز قیامت را قبول ندارند شما که داری چرا می گذاری در مجموعه ات اینطور دیگران را اذیت کنند؟ یادت می آید روزی که از مقام معظم رهبری حکم می گرفتی ایشان گفتند این حکم را به شما داده اند چون حزب اللهی هستی. آیا یک فرد حزب اللهی باید چنین برنامه هایی را تایید کند؟ آقای ضرغامی به وا… قسم که روز قیامت سر پل صراط نمی گذارم رد شوی و باید جوابگوی این توهین ها به ما باشی. یک نفر از صدا و سیما نیست که صدای ما را بشنود و فقط یکطرفه می زنند. »

مدیرعامل باشگاه استقلال سپس درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان در آستانه دربی این توضیحات را ارائه کرد: « ما هر روز در استقلال شاهد یک توطئه هستیم. آنهایی که می گویند فوتبال بد است در دولت رفیق پیدا کرده اند و می خواهند به عنوان نماینده دولت استقلال را بگیرند، همین افراد این توطئه ها را برای استقلال ایجاد می کنند. اگر به هر کسی در هر جای دنیا بگویی استقلال چه شرایطی دارد و پول هم ندارد اما در صدر جدول است باور نمی کند اما خدا آن بالا ما را دوست دارد و باید بگویم که تا پایان فصل کسی از استقلال جدا نمی شود. این افراد را هم مردم می شناسند و دیگر نیاز نیست من بیشتر از این توضیح دهم. ما تا پایان فصل با غیرت بازیکنان و هوشمندی کادر فنی به سمت قهرمانی پیش می رویم. »